VuMAD Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 (aangepast) Ook ik heb een mail gekregen over tarief verhoging. Nu wil ik het ook Beëindigen. Moet ik nu ook mijn tweede en derde kaart gaan afmelden. Of gaan deze gelijk met de hoofdkaart stoppen. Deze kreeg je toen voor een paar euro erbij. En moet je eerst bellen of mag je gelijk het formulier opsturen. 3 september 2012 aangepast door Johan45
Johan45 Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 VuMAD Je zal iedere kaart moeten opzeggen. Als je alleen de hoofdkaart opzegt wordt je tweede kaart automatisch hoofdkaart en betaal je alsnog de hoofdprijs .... Vult u rustig aan !!!
VuMAD Geplaatst: 2 september 2012 Auteur Geplaatst: 2 september 2012 Oké mag ik de beëindigings formulieren in een envelop doen of moeten ze apart.
Sprietje Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Het lijkt me weinig zinvol om ze apart te versturen maar wel voor iedere kaart die je hebt een formulier invullen. 1
ProXar Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Eigenlijk is het belachelijk dat je zoiets niet via de mail of online kan doen. Voor hun volstaat immers een mailtje ook voor een verhoging. Volgens mij is het gewoon rechtsgeldig als je het via de mail, is ook schriftelijk, doet en een bevestings mail krijgt. Maar goed risico maar niet nemen. .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
Johan45 Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 De formulieren nooit apart versturen.... Bij apart versturen neemt de kans op fouten bij CanalDigitaal toe. Drie formulieren in een envelop en ook nog eens aan elkaar geniet. Dit om de kans op fouten bij CanalDigitaal zo beperkt als mogelijk te houden. Vult u rustig aan !!!
woekie Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 Ik heb alleen mijn hoofdkaart opgezegd, en automatische gaan de 2e en 3e kaart mee deze zijn gekoppeld aan je hoofdkaart. Je kan tot begin oktober gewoonper telefoon opzeggen, ik heb de bevestigingen ook al gehad van cd 5 stuks en alle apart verstuurd foei.....
RiesB1968 Geplaatst: 25 september 2012 Geplaatst: 25 september 2012 (aangepast) Ik ben er ook klaar mee, met CD dan! Na de afgelopen maanden verschillende keren zwart beeld te hebben gehad, in combinatie met de waardeloze klantenservice en prijsverhoging heb ik IP-TV besteld via glasvezel. Dat draait hier inmiddels probleemloos met HD pakket en ben - tot nu toe - zeer tevreden. Deze week ga ik met abo opzeggen. 25 september 2012 aangepast door RiesB1968 Topfield 5000PVR 250Gb Masterpiece Zilver met koeling, Twin LNB, ArchSat 80cm schotel, Aston 1.07 (FW 2.17)
Melchiorskystar Geplaatst: 25 september 2012 Geplaatst: 25 september 2012 Even off topic, welke iptv provider heb je?
Eilandcor Geplaatst: 26 september 2012 Geplaatst: 26 september 2012 (aangepast) Ook ik begin aardig van CanaalDigitaal te balen. Alleen voor Sport1 een prijsverhoging van 9,95 naar 13,95 een verhoging van € 4,00 per maand oftewel 40 %. Werkelijk te schandalig om over te praten 26 september 2012 aangepast door Eilandcor Philips DSR 7141 HD, Visosat 3 x lnb Astra 1,2 + HB
RiesB1968 Geplaatst: 26 september 2012 Geplaatst: 26 september 2012 @Melchiorskystar: Onsbrabantnet Topfield 5000PVR 250Gb Masterpiece Zilver met koeling, Twin LNB, ArchSat 80cm schotel, Aston 1.07 (FW 2.17)
rommelaar Geplaatst: 29 september 2012 Geplaatst: 29 september 2012 Als ik zo lees zal de prijsverhoging CD niet veel op leveren.Ik heb hier ook mijn eredivisie live en Sport 1 opgezegd,met het opzeg formulier van deze site. Kreeg reeds na 3 dagen een bevestiging van CD, met de datum waarop de programma's op zwart zouden gaan. Sta er versteld van met welk gemak ze zelf een jaar contract de nek om draaien. Als de consument tussentijds wil beeindigen moet hij van heel goede huize komen om dit te redden. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen