sattv4iedereen Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 hi, de meesten zitten bij bepaalde providers om hun ding te zien. ik ben benieuwd,mocht het ooit eens komen,dat bvb rupert murdoch erin zou slagen om de voetbalrechten jupiler leageu ,de filmrechten,en alle belangrijke sportwedstrijden af te snoepen,en uit te zenden via satelliet,hoeveel abonnee's de kabel of ip tv zou verlaten om hun voetbal of recente films te zien.stel je voor,geen sporting telenet meer,geen prime film,niks nul. wil je films,iets van sport zien,,dat je moet gaan via de wok. het zal waarschijnlijk in mijn dromen blijven,maar ik zou er mijn enorme plezier erin hebben,dat alles wat de mens wil zien,gaat via satelliet.dan zouden telenet en belgacom denk ik veel zwarte sneeuw zien.en in mijn voorbeeld,mocht murdoch het interessant vinden en weten dat hij het terugverdiend,denk ik wel dat deze (veel) kapitaalkrachtiger is,dan waar de rechten nu zitten. maar ja,hun politieke vriendjes zullen misschien hemel en aarde verzetten om te verhinderen dat dit gebeurd. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
pukje Geplaatst: 3 september 2012 Geplaatst: 3 september 2012 (aangepast) maar ja,hun politieke vriendjes zullen misschien hemel en aarde verzetten om te verhinderen dat dit gebeurd. Denk niet dat de politiek het kan tegenhouden schotelverbod ? een/sporza verplicht voetbal uitzenden? ??? Rupert zit al in veel europeese landen ,voor de zelfde kosten of een beetje meer kan hij de rechten voor heel europa kopen dan krijgen de nationale zenders problemen geen voetbal geen series geen filmen enz enz. Of dit een goede ontwikkeling is ? ik denk het niet dan kan Rupert de prijs dicteren iedere maand 100,- abbo kosten om tv te kijken. Dan worden de anti kartel wetten ingeroepen zodat sky zich zelf moet opslitsen 3 september 2012 aangepast door pukje
Sjattuh Geplaatst: 3 september 2012 Geplaatst: 3 september 2012 Volgens mij werkt het niet helemaal zo en zal dit zo goed als onbetaalbaar zijn. Hij zal dan iig reclame en/of tv kijken op zich onbetaalbaar maken. En ergens denk ik dat dit weer beschermd zal zijn middels anti-monopoly wetten. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
sattv4iedereen Geplaatst: 3 september 2012 Auteur Geplaatst: 3 september 2012 Denk niet dat de politiek het kan tegenhouden schotelverbod ? een/sporza verplicht voetbal uitzenden? ??? Rupert zit al in veel europeese landen ,voor de zelfde kosten of een beetje meer kan hij de rechten voor heel europa kopen dan krijgen de nationale zenders problemen geen voetbal geen series geen filmen enz enz. Of dit een goede ontwikkeling is ? ik denk het niet dan kan Rupert de prijs dicteren iedere maand 100,- abbo kosten om tv te kijken. Dan worden de anti kartel wetten ingeroepen zodat sky zich zelf moet opslitsen ik zou er geen pijn van hebben,zolang de duitse nog te ontvangen zijn.ik kijk zo goed als niet meer naar de vlaamse meuk. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen