Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand of je zelf garantie krijgt van Dream Multimedia GmbH op de afstandsbediening?

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Natuurlijk heb je ook garantie op de AB.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

En als hij aantoonbaar niet veel ouder is dan 2 jaar (aankoopbon) of je hebt een goede argumentatie als hij "nog maar" 3 is en gewoon gebruikt, doet DMM misschien niet eens moeilijk over een nieuwe. (Ik weet natuurlijk niet hoe ze reageren als je er zelf mee aan het sleutelen bent geweest.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst: (aangepast)

Als je de AB open hebt gehad,dit laat bijna altijd sporen achter,heb geen aanspraak meer op garantie,

Dus,als je de zwarte contacten van het matje goed geireinigt hebt en hij nog niet goed reageert kun je op het rondje wat niet reageert een klein stukje alu folie lijmen met een druppeltje sec.lijm.,het printje slijt bijna niet alleen de koolstof laag op het rondje,je kunt dit ook meten,de weerstand word dan erg hoog.

Deze methode werkt gegarandeerd. :)

aangepast door columbo
Geplaatst:

Bedankt voor de tip, ga ik eens proberen.

Intussen 2 logitech 300i gekocht maar daar ben ik ook niet over te spreken!

Werkt niet goed samen met een panasonic tv(aan zetten gaat niet, en als de tv geprogrammeeerd is kan je het volume van alleen de tv nog maar bedienen en niet van de andere apparaten)ook niet handig dus.

Mvg Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Geplaatst:

Als je het matje en de print maar niet met thinner probeert schoon te maken.. kan hij meteen de kliko in.

Je poetst zo de koolstoflaag eraf.

Ron.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

@Mumzel, de volumeregelaars kun je per apparaat instellen.

In MyHarmony onder "Wijzigen of herstellen wat een knop doet" selecteer je een apparaat. Onder de "Volume hoger"-knop staat "Setup". Hier stel je de volumeregelaar per apparaat in. Hetzelfde kun je voor de "Volume lager"-knop doen.

Met "Opdracht leren" kun je met je Panasonic afstandsbediening de stand-by knop programmeren en daarna toekennen aan de Power-knop van de Logitech afstandsbediening.

Het heeft mij ook allemaal wat moeite gekost. Uiteindelijk werkt het nu wel zoals ik het hebben wil.

Succes!

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Geplaatst:

hey, bedankt Sat_marc, ga ik zeker uit proberen !

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Even een kort ervaringsbericht betreffende mijn 13 maanden oude afstandsbediening van de dm7020hd.

Ik stond op het punt het ding dan wel door het raam te gooien, dan wel in de kliko te werpen.

Alle toetsen rondom de OK toets deden het niet of slecht.

Opengemaakt en geprobeert er wat aan te doen, maar dat hielp niet.

Heb als "vervanging" een All In One Xsight Plus gekocht, waar ik, behoudens de discrete on / off, erg tevreden over ben.

Maar dit terzijde.

Ik heb via de support pagina van Dream Media een RMA formulier ingevuld en uitgeprint.

Dit samen met de AB en een kopie van de kassabon naar Dream Media gestuurd.

Na 3 dagen reeds lag er een nieuwe AB, met baterijen, in de brievenbus.

Waar ik erg ontevereden was over de AB, ben ik uiteraard erg tevreden over deze service.

Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2)

VTi 15.0.0

Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E)

EMP Centauri Multiswitch 13/8

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik gebruik zelf al jaren universele afstandsbedieningen van Sony, de RM-VL610 (nu opgevolgd door de RM-VLZ620). Deze ab's kosten minder dan 20 euro per stuk, maar ik weet niet of ze overal makkelijk te verkrijgen zijn... Het grote voordeel is dat er veel knoppen beschikbaar zijn, allemaal met leerfunctie, waardoor je alle originele ab's kunt vervangen door een enkele ab. Nadeel is wel dat je een werkende Dreambox ab nodig hebt om de toetsen aan te leren.

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Geplaatst:

Als je het matje en de print maar niet met thinner probeert schoon te maken.. kan hij meteen de kliko in.

Je poetst zo de koolstoflaag eraf.

Ron.

Ik heb met succes grafietpoeder gebruikt bij een toets die niet deed,werkt nu nog steeds na zeker een half jaar gebruik.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

Geplaatst:

Als je de remote opent, zie je een los matje met allemaal knopjes.

Als je de shift en power knoppen er ruim uitknipt, kun je deze onderling verwisselen.

Vroeger zaten de dream en tv knop precies andersom. (Erg onhandig als je een oude en nieuwe remote hebt)

Ik heb toen de toetsen verwisseld en met een JP1 connector tevens de functie omgeprogrammeerd.

Gtz. Martje B

Geplaatst:

De ab van m'n 8000 had ook al een slechte standby toets.

Daar zat een grijze ab bij trouwens.

Ik heb nu een luxe zwarte gekocht voor de 8000,

lijkt erg veel op die van de 7020HD,en deze werkt vooralsnog perfect.

Tip:

deze ab kost bij onze oosterburen 15 euro minder dan hier,

voor dezelfde verzendkosten.

Hé Gerard

Nog tevreden over je AB ?

Werkt nog prima?

ET8000

Geplaatst:

Even een kort ervaringsbericht betreffende mijn 13 maanden oude afstandsbediening van de dm7020hd.

Ik stond op het punt het ding dan wel door het raam te gooien, dan wel in de kliko te werpen.

Alle toetsen rondom de OK toets deden het niet of slecht.

Opengemaakt en geprobeert er wat aan te doen, maar dat hielp niet.

Heb als "vervanging" een All In One Xsight Plus gekocht, waar ik, behoudens de discrete on / off, erg tevreden over ben.

Maar dit terzijde.

Ik heb via de support pagina van Dream Media een RMA formulier ingevuld en uitgeprint.

Dit samen met de AB en een kopie van de kassabon naar Dream Media gestuurd.

Na 3 dagen reeds lag er een nieuwe AB, met baterijen, in de brievenbus.

Waar ik erg ontevereden was over de AB, ben ik uiteraard erg tevreden over deze service.

Ga ik ook doen, wordt gek van die AB van de 7020HD.

ET8000

Geplaatst:

@mauspartyhouse ,

ja,ben erg erg blij mee.

Ziet er mooi uit,en ik gebruik hem ook voor de mediaspeler,de homecinemaset,en de TV zelf.

Van deze apparaten heb ik de meest gebruikte toetsen "gekopieëerd "

naar een toets op de zwarte dream ab.

Dit kan met de leerfunctie.

Enige nadeel is al vaker beschreven hier,dat is dat ie batterijen vreet.

Elke 2 maand weer nieuwe erin.

Nu moet je wel mee wegen dat je niet 1 , maar 4 apparaten aanstuurt met deze ab.

Maar dan nog,6 weken.....

Ik haal de AAA batterijen gewoon bij de discount supermarkt hier om de hoek,

8 stuks voor nog geen 2 euro.

Maar voor mij heeft deze ab dus meer voor- dan nadelen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...