Ga naar inhoud


Canal Digitaal 3 HBo zenders per 1 oktober


aukemuis

Aanbevolen berichten

Nou die ouwe meuk van films wat ze uitzenden is toch niet je van het , ik vraag me af hoelang die canaal nog blijft betsaan heb hier een tijdje ziggo als test gehad en moet zeggen echt perfect hoor .

Alles wordt goed afgehandeld geen problemen , ik heb 14 jaar sat gehad maar die van canaal hangen me de keel uit ieder x weer zeik .

 

alaaf canaal

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik herhaal,hier zeuren of de kwaliteit en aanbod filmkanalen,terwijl we hier in belgie via TVV er alleen maar kan van dromen,de boevenbende (zo noem ik ze) heeft zowel de film als sportrechten :angry: :angry: .ik heb sat tv voor de ned kanalen incl films en ip tv basis,voor de belgische netten,die niet via sat te ontvangen zijn,want commerciëlen kunnen mij niet boeien.

ik zou willen ruilen,dat ik tegen minder kwaliteit de films zou kunnen zien zonder ommewegetjes

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gras bij een ander is altijd groener.

Nu klopt het wel dat de Nederlanders die in Nederland wonen genoeg alternatieven hebben en niet afhankelijk meer zijn van CanalDigitaal.

Als Nederlander in het buitenland ben je natuurlijk wel de klos en zijn er geen legale alternatieven.

Of dat in België ook zo is, ik denk het eerlijk gezegd wel.

Misschien en kwestie van meer nadenken en je onderbuik gevoelens niet je verstand laten overheersen.

 

Overigens adverteert CanalDigitaal ook met abonnementen voor mensen die in het buitenland wonen.

Hier loopt er een draadje over.... en doe er je voordeel mee.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gras bij een ander is altijd groener.

Nu klopt het wel dat de Nederlanders die in Nederland wonen genoeg alternatieven hebben en niet afhankelijk meer zijn van CanalDigitaal.

Als Nederlander in het buitenland ben je natuurlijk wel de klos en zijn er geen legale alternatieven.

Of dat in België ook zo is, ik denk het eerlijk gezegd wel.

Misschien en kwestie van meer nadenken en je onderbuik gevoelens niet je verstand laten overheersen.

 

Overigens adverteert CanalDigitaal ook met abonnementen voor mensen die in het buitenland wonen.

Hier loopt er een draadje over.... en doe er je voordeel mee.

een nederlander,kan in het buitenland naar hun "eigen" filmkanalen kijken,en die zijn uiteraard afhankelijk van canal digitaal.

als belg,in het buitenland,kan men zijn "eigen" filmkanalen niet zien.die zijn dan afhankelijk van een goede vriend die een filmabonnement heeft bij zijn kabelboer,en bereid is een decoder met je te delen,en er een slingbox aan hangt.hij moet dan nog bereidt zijn,dat je van zijn internet gebruik maakt,of je moet hem betalen om een hoger internet abo af te sluiten,om een hogere upload te hebben.

dan moet men,waar men op verlof is,een breedband internet hebben,die ongelimiteerd is en voldoende snel.

de kabelboer is dan zo tegendraads dat de ir code van hun settop box niet bekend is.(nieuwere modellen schijnen wel de code's te kunnen "leren",maar de mijne nog niet).als men dus zijn "eigen" film kanalen wil zien in hun buitenlands verblijf plaats,dan is het al een zwaar kostenplaatje.dan is het goedkoper een dealtje te slaan met een noorderbuur en kijken via sat.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lichtjes offtopic misschien maar zo werkt dat dan in Vlaanderen:

 

Telenet heeft een exclusieve deal gesloten met HBO voor de volgende drie jaar. Als PRIME-klant krijg je dus ALLE nieuwe series en films die HBO de komende drie jaar produceert, als eerste in België te zien op televisie.

 

Bron: http://blog.telenet.be

 

Wéér niks voor TV Vlaanderen of Belgacom TV klanten. Alles mooi alleen op de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen enkele kans dat HBO ter beschikking komt van de Vlaamse kijkers van TVV.

 

Vandaag stond dit in Het Belang van Limburg:

 

 

MECHELEN - Telenet heeft de exclusieve rechten verworven voor alle nieuwe series en films die HBO de komende drie jaar zal produceren.

Die zullen worden uitgezonden via de betaalkanalen van PRIME. De zender biedt elke dag van het jaar een nieuwe episode van een nieuwe tv-serie.

Ook de digitale zender Acht zendt heel wat series van HBO uit. Dat zal zo blijven. Acht heeft rechten voor het open net, PRIME is betaal-tv.

Die komt wel eerst aan de beurt.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen enkele kans dat HBO ter beschikking komt van de Vlaamse kijkers van TVV.

 

Vandaag stond dit in Het Belang van Limburg:

 

 

 

 

Willy

 

2 berichten terug stond net hetzelfde te lezen ;)

maar dit was al langer dan vandaag gekend dat prime deze HBO reeksen uitzonden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benieuwd of Prime met een dedicated HBO kanaal komt dan wel de programma's inpast in de huidige zenders. HBO is een "sterk" merk dus men zou extra klanten kunnen trekken door een kanaal te rebranden en zowel in pakket met de rest van Prime als apart aan te bieden. Helaas dan nog steeds exclusief via Telenet. En zolang Acht in SD is, ach...

 

En dan hebben we het nog niet gehad over HBO on demand via Yelo, dat is alleen beschikbaar voor Telenet internetabonnees icm een Prime abonnement. Kijk je dus digitaal via Telenet en surf je via Belgacom kan je dat vergeten. Dat zoiets nog wettelijk is kan je toch niet begrijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat begrijp ik ook niet,daarom dat ik ook schrijf,dat ik ze dan liever zie in mindere kwaliteit alhoewel ik eigenlijk niet klaag over het beeld op mijn full hd 126 cm plasma scherm,dan helemaal niet.

begrijpelijk dat europa nog niet heeft ingegrepen,mogelijks mag het europees,en indien nee,wenst bc of TVV niet te procederen daartegen.dan ook onbegrijpelijk want voor hen zijn dat (stevige) inkomst verliezen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

hallo ik heb een vraag ik hbo nog niet maar zit er over na te denk. om het te neem ik heb nu film 1 .ik heb ook kinderen een die kijken zaterdag en zondag ook naar film 1 om dat er dan tekenfilms op zijn in Nederlands mijn vraag is aan de geen die hbo hebben of er ook films op zijn voor de kinderen een ok Nederlands zijn ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk maar even hier: http://www.itshbo.nl...e/vertical_view

HBO heeft voor het merendeel Amerikaanse series en films, maar nu voor vandaag staat er wel op het programma Achtste-Groepers Huilen Niet ... en Nova Zembla (3D) was er laatst ook.

aangepast door dagg

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...