Ga naar inhoud


Canal Digitaal 3 HBo zenders per 1 oktober


aukemuis

Aanbevolen berichten

cd knijpt in de bitrate,maar je moet dan eens zdf bij bc en zdf op satelliet vergelijken.niet om aan te zien op bc.

dit is wel top off topic,maar ik wil erbij zeggen,dat slechte kwaliteit niet altijd bij cd is,maar ook bij anderen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo te zien aan hun HBO film aanbod is dit een goede extra keuze

Dat je daar voor extra moet betalen is naar mijn inziens normaal.

 

De drie zenders HBO vallen mij zeker niet tegen.

Echter zijn SyFy en 13th Street uit het pakket verdwenen.

Per saldo is er dus slechts een zender bijgekomen en dat is wat weinig als je abonnement met ruim 13 eurotjes omhoog gaat.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De drie zenders HBO vallen mij zeker niet tegen.

Echter zijn SyFy en 13th Street uit het pakket verdwenen.

Per saldo is er dus slechts een zender bijgekomen en dat is wat weinig als je abonnement met ruim 13 eurotjes omhoog gaat.

Ben ik niet met je eens Johan, kijk nu maar eens wat het kost om vrij recente films uit te zenden zoals HBO dat doet.

Ook ben je vergeten dat er een HD zender erbij is gekomen. Dat de bitrate opgeschroefd kan worden is wat anders..

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ben je vergeten dat er een HD zender erbij is gekomen.

 

Hoe je tot deze conclusie komt is mij een raadsel.

Wellicht heb je voor mij onbekende bronnen om tot deze conclusie te komen. :)

 

Hoe dan ook je conclusie is onjuist, ik schreef niet voor niets dat de drie zenders mij niet tegen vallen.

Van de drie zenders is er slechts een in HD en ook nog met een te lage bitrate om een kwalitatief goed beeld te geven.

De andere twee zijn gewoon SD kwaliteit net zoals de verdwenen SyFy en 13th Street.

Voor meer dan 13 euro komt er per saldo dus een HD zender bij waarvan de beeld kwaliteit ook nog eens discutabel is.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Unetwork doelt waarschijnlijk op die (Bulgaarse ?) Cars & Motors HD die er is bijgekomen (TVV : enkel voor Basic+ klanten dus een waardige vervanger voor Syfy !)

:eek: (had eigenlijk het "kots" smiley moeten zijn maar zit niet in de smiley lijst helaas).

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk zeggen dat het pokkeweer is geweest hier de afgelopen dagen en we erg blij waren met HBO.

 

Buiten kwaliteit etc. zenden ze, voor vrouwlief en mij, leuke films uit en waar ik helemaal over te spreken ben is de EPG :D

 

Ik weet het, CD dit en CD dat, en SyFy en 13th Street waren ook leuke zenders en totaal iets anders dan dit, maar persoonlijk vind ik dit geen slechte zet van CD. Hadden ze het nog wat goedkoper gemaakt was het natuurlijk helemaal perfect geweest, maar goed...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over smaak valt niet te twisten.

 

HBO valt mij overigens niet tegen -schreef ik al eerder- , de prijs daarentegen wel ..

Meer dan 13,- euro voor een HD zender meer is gewoon te gek voor woorden.

Die woorden ga ik hier ook niet meer aan besteden.

Ik zeg mijn Top HD abonnement op -een maand opzegtermijn-, was ik toch ook al van plan na het verdwijnen van SyFy. :/

Dit is de bekende druppel die de emmer doet overlopen ....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over smaak valt niet te twisten.

 

HBO valt mij overigens niet tegen -schreef ik al eerder- , de prijs daarentegen wel ..

Meer dan 13,- euro voor een HD zender meer is gewoon te gek voor woorden.

Die woorden ga ik hier ook niet meer aan besteden.

Ik zeg mijn Top HD abonnement op -een maand opzegtermijn-, was ik toch ook al van plan na het verdwijnen van SyFy. :/

Dit is de bekende druppel die de emmer doet overlopen ....

 

Tja... het is inderdaad niet goedkoop... maar ik denk maar zo, als ik 3 DVDtjes huur ben ik het ook al kwijt. En voor de wintermaanden is het toch wel lekker.

 

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat mijn vrouw en ik 1 'hobby' hebben samen en dat is films kijken. Als we even de kans hebben dan kijken wij graag een film. Dus uiteindelijk komt het neer op smaak, zoals je aangeeft.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet alleen niet goedkoop, het is gewoon verschrikkelijk duur en de prijs niet waard.

En dan krijg ik dit ook nog eens ongevraagd door de strot geduwd zonder een bericht.

Het is dat ik mijn rekeningen controleer dus de prijs viel meteen nadelig voor CanalDigitaal op.

 

Sorry hoor maar CanalDigitaal delft zo zijn eigen graf.

De prijs zal nog wel hoger worden als CanalDigitaal het hoofdzakelijk van zijn buitenlandse klanten moet hebben.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keurig op 5 september van CD een op naam gestelde email ontvangen met uitleg over de komst van HBO en de impact op het/mijn Top pakket.

 

Per 1 September Top pakket + HD € 47,50.

Per 1 Oktober Top pakkket + HD + HBO € 55,95.

 

Verschil p/m € 8,45.

 

Met HBO binnen het Top pakket ben je dus minder eurootjes extra kwijt als met HBO bovenop (bijv.) het Entertainment pakket.

 

Ook dit was keurig in de email opgenomen:

 

"Mocht u naar aanleiding van deze wijziging(en) uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit tot 5 oktober 2012 kosteloos doen door contact op te nemen met de CanalDigitaal Klantenservice via het telefoonnummer 0900-7770040 (€ 0,15 p/min). Onze medewerkers zijn op werkdagen en op zaterdag bereikbaar van 09:00 uur tot 21:00 uur."

 

Ik heb niet gebeld.

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Mocht u naar aanleiding van deze wijziging(en) uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit tot 5 oktober 2012 kosteloos doen door contact op te nemen met de CanalDigitaal Klantenservice via het telefoonnummer 0900-7770040 (€ 0,15 p/min). Onze medewerkers zijn op werkdagen en op zaterdag bereikbaar van 09:00 uur tot 21:00 uur."

 

Toch altijd grappig. Kostenloos naar een betaalnummer bellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...