Ga naar inhoud


Frame drops CANVAS hd


TVguy

Aanbevolen berichten

Ik gooi het hier even in de groep.

De laatste week zie ik, zo om de 5 minuten, een groen frame op CANVAS hd.

 

Kijk met CCcam 221, maar het doet zich ook met de recentste CCcam en Scam voor en enkel op CANVAS hd.

Gebruikte image is nog altijd Pli 2.1.

 

Het lijkt er op dat er ergens een klein sync probleem is in de stream, waarschijnlijk in de aanvoer naar TVvl, dus nog voor de uplink...

Of is hier iets anders aan de hand ?

ontvangers: Dreambox 7000 - Dreambox 8000 (openPLi)

schotels: 1m draaibaar - Visiosat G4+1:(19E/13E/1E/5E/5W) - 54cm:(10E) - 60cm:(23E/28E)

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb het ook al gemekt dat er soms een groene 'flits' op Canvas HD verschijnt, en inderdaad vrij regelmatig. Denk ook dat de fout bij de uplink zit (VRT of TVV). Zit trouwens met dezelfde setup : db8000, laatste CCcam, PLi 2.1

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me niet voorstellen dat dit probleem op dit ene kanaal alleen op linux ontvangers te zien is.

 

Blijkbaar heeft TVvl weinig zin om er iets aan te doen en ook de VRT vindt het kennelijk wel goed zo...

ontvangers: Dreambox 7000 - Dreambox 8000 (openPLi)

schotels: 1m draaibaar - Visiosat G4+1:(19E/13E/1E/5E/5W) - 54cm:(10E) - 60cm:(23E/28E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

och, ze slagen er al maanden niet in om de 888 ondertitels synchroon te laten verlopen (lopen 4-5 sekonden achter). Op de SD versies is alles normaal. Wat zouden ze dan inzitten met een dropframe dat ge maar amper te zien krijgt........

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...