sattv4iedereen Geplaatst: 4 september 2012 Geplaatst: 4 september 2012 hi, ik heb een maand of 10,een windows 7 geïnstalleerd,met een licentiecode die ik alleen maar heb.af en toe,om de maand of zo,komt er rechts op het bureaublad,dat het geen authentiek exemplaar is van windows 7.als ik dan kijk naar aktiveren,staat alles perfect,en gaat die melding weg. er komt (bij mijn weten) niemand bij de pc,dus denk ik ook,dat niemand via een programma'tje mijn sleutel heeft gestolen.oftewel,heb ik ongewenst bezoek gehad in mijn pc,die mijn sleutel stal. ik ondervind nu geen probleem,maar mogelijks is dit wel zo,bij volgende update's,een service pack of zo.ik heb wel last gehad van het politie virus,maar steelt die code's? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Jedeel Geplaatst: 5 september 2012 Geplaatst: 5 september 2012 Voor zover ik weet heeft win7 niet meer van die registratie-toestanden als XP en Vista.....
DIGIWIEW Geplaatst: 6 september 2012 Geplaatst: 6 september 2012 (aangepast) hoi dat heb ik ook wel eens gehad dat heeft voor zover ik weet met de validatie te maken als windows niet jou win 7 code kan herkenen zegt hij dat je een ilegaal exemplaar hebt ga je dan naar de validatie site is op te kijen/valideren is alles goed suc6 6 september 2012 aangepast door DIGIWIEW Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen