pms Geplaatst: 4 september 2012 Geplaatst: 4 september 2012 Uitschakeling IRDETO-2 Nederland-3 : 26 november 2012 Nederland-2: 3 december 2012 Nederland-1: 10 december 2012 BRON: medewerker Canaal Digitaal
xamuh8100 Geplaatst: 4 september 2012 Geplaatst: 4 september 2012 ja ,en een medewerker van de helpdesk vertelde mij oktober 2012 al. En de irdeto kanalen worden één voor één wekelijks uitgeschakeld.
DDX Geplaatst: 4 september 2012 Geplaatst: 4 september 2012 Waarom schakelen ze dat dan uit, het is niet alsof je moet betalen om die zenders te kunnen ontvangen ?
Gast Mimisiku Geplaatst: 13 september 2012 Geplaatst: 13 september 2012 Omdat Canaldigitaal wél moet betalen voor de Irdeto licentie. En dat hoeft dan dus niet meer
Frans B Geplaatst: 13 september 2012 Geplaatst: 13 september 2012 Er wordt nu alleen maar gesproken over Ned 1,2 en 3. Hoe zit het met de andere kanalen zoals RTL4 enzo ? System Administrator (niet van deze site)
pms Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Geplaatst: 13 september 2012 Er wordt nu alleen maar gesproken over Ned 1,2 en 3. Hoe zit het met de andere kanalen zoals RTL4 enzo ? Ik verwacht dat die nog eerder worden afgesloten, daar moet je ook al een abonnement voor hebben bij Canaal Digitaal
GVW1 Geplaatst: 20 september 2012 Geplaatst: 20 september 2012 Inmiddels zijn National Geographic en Comedy Central/Kindernet afgesloten. Groeten, GVW
25euro Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Ik moet mijn kaart dus omruilen en 25 euro betalen voor de nieuwe kaart en dan ga ik ook nog eens Nickelodeon missen. Ik had Ned1, Ned2, Ned3 en Nickelodeon Nu met de nieuwe kaart krijg ik alleen Ned1, Ned2 en Ned3 en moet ik nog 25euro betalen ook. Ik vind dat ik een beetje opgelicht wordt door hun.
RogerDR Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 Toch even een vraagje. Stel dat ik niet mee ga in hun omruilaktie, gaan ze me dan geld terug storten? Vanaf die datum kan ik immers niet meer kijken naar de zenders in het STB pakket. Je moet dat immers een jaar vooruit betalen en dit kan ik dan niet meer ontvangen. Een makkelijke manier om zonder opzeggen van CD af te raken dus.
Old Satterhand Geplaatst: 25 september 2012 Geplaatst: 25 september 2012 Ik heb op de CD website aangegeven alleen mijn kaart om te willen ruilen. Dat zou me dan 15 euro kosten. Ik ontving een nieuwe kaart, zonder factuur(!), en die zit nu in de ontvanger (DM7025), samen met mijn trouwe irdetokaart. In de begeleidende brief staat dat de kaart aktief wordt zodra de irdetokaart is uitgeschakeld. Ik wacht af en laat het jullie weten in dit draadje.
Old Satterhand Geplaatst: 27 september 2012 Geplaatst: 27 september 2012 Inmiddels, na 2 dagen in de ontvanger, is de secakaart aktief geworden. De irdetokaart doet het ook nog steeds. NGC is niet teruggekomen, hoewel die nog wel in mpg2 uitzendt. Canaal Digitaal settop box pakket = steeds duurder, steeds minder
Penthe Geplaatst: 27 september 2012 Geplaatst: 27 september 2012 NGC zit niet in het Set Top Box pakket op de seca kaart dus logish dat deze het niet doet. Voor NGC zul je naar het basis pakket moeten upgraden.
Old Satterhand Geplaatst: 27 september 2012 Geplaatst: 27 september 2012 Je kan gelijk hebben, misschien was het wel Discovery Channel, hij is er nl al een tijd af. Ik kan overigens niets meer vinden over dit pakket op de CD site. Het lijkt wel of het niet meer bestaat.
Melchiorskystar Geplaatst: 27 september 2012 Geplaatst: 27 september 2012 Bekijk de zenderlijst maar. Achter de zenders staat het pakket dat je minimaal moet hebben om de zender te kunnen ontvangen. Zo kun je zien welke zenders je met je Set Top Box pakket kunt bekijken.
Rekordc Geplaatst: 29 september 2012 Geplaatst: 29 september 2012 Door een 'foutje' bij CDS kon je met een irdeto kaart Nickelodeon en NGC ontvangen, ongeacht het abo dat je had. Zelfs op een kaart met alleen NL123 gingen deze zenders aan. Een paar jaar geleden was er ook zo'n foutje met de irdeto kaarten en kon je sport1 bekijken. Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen