Jack100 Geplaatst: 14 oktober 2012 Geplaatst: 14 oktober 2012 Hallo, Als ik de keuze moet maken zal ik kiezen voor de Dreambox 800HD SE kloon, ik heb er zelf geen één maar ik heb ze al zoveel keren werkend gezien zeer mooi beeld geven ze en werken gewoon goed maar houd er rekening mee het is een clone en zo als je weet is dat verboden kijk dan naar het advies van VluggeW dan koop je een goede ontvanger waar je ook nog ééns garantie op heb en dat zal met de clone denk ik niet zo zijn Groet Jack100 AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket
Stormvogel Geplaatst: 17 oktober 2012 Geplaatst: 17 oktober 2012 Hallo beste mensen, een vraag, zijn ook openboxen met Draadloos wifi meende de F3 en M3, Heb zelf een openbox 9. zou het ook mogelijk zijn om die firmware van de F3 of M3 er in te zetten en dan een wifi aperaat er op aan te sluiten Vrg Stormvogel
VluggeW Geplaatst: 18 oktober 2012 Geplaatst: 18 oktober 2012 Hallo, De software van de F3/M3 gaat niet werken in de S serie. Greetz
Stormvogel Geplaatst: 18 oktober 2012 Geplaatst: 18 oktober 2012 Hallo, De software van de F3/M3 gaat niet werken in de S serie. Greetz Bedankt voor het antwoord Vrgr Stormvogel
Dutchsat Geplaatst: 6 juli 2013 Geplaatst: 6 juli 2013 Heeft iemand ervaring met deze Skybox M3 mini HD ontvanger met Wifi, infrarood extender en mogelijkheid tot Share client, Ik wil deze achter de diverse LCD TV's "plakken", inmiddels nu 5, dus uit het zicht ophangen. Aangezien de TV's die ik hiervoor gebruiken inmiddels per heden allen tegen de muur hangen wil ik geen losse decoders en meer dan alleen maar FTA kijken (kids willen inmiddels meer). Deze ontvanger kost evenveel als een CI Module . Zie ook de link naar Youtube, staat ook meerdere info daar. \ an Ik denk dat dit een betere oplossing is als een matrix cam air oplossing of iets dergelijks, de ondersteuning van deze modules is heel slecht. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen