Ga naar inhoud

geen NCG discovery animal en rtl8 op extra kaart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Ik heb een een paar weken geleden een extra CD-kaart met basispakket laten aanschaffen ( woon in Duitsland). De kaart was al geactiveerd en laat inderdaad de meeste zenders zien. Het gekke is dat ik bij de bovengenoemde zenders geen rechten heb. Mijn oude oranje kaart doet het in de dreambox 500 (PLI) en in de samsung tv met aston 1.07 prima. De extra kaart geeft dit probleem in zowel de dreambox500 en de samsung/aston.

Ik heb de kaart al per telefoon en ook internet ge-heractiveerd.

Iemand een idee?

Geplaatst:

Hallo Sprietje,

Ik heb dit probleem van begin af aan. Wat mij bevreemd is, dat dit geen pakket is, anders zou er van enige logica sprake zijn.

Geplaatst:

Een extra cd-kaart met basispakket bestaat niet, welke zenders heb je dan wel die niet in het stb-pakket zitten?

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:

Ik heb een sd-basispakket, dus de publieke en commerciëlen. Ik had een extra kaart (ook SD basispakket) laten halen voor 40euro 9,95 registratie en verder 1,5 euro p/m, zodat ik in mijn slaapkamer ook tv kan kijken. Er staat ook extra kaart op deze kaart en ziet er dus niet uit als de oranje eerste kaart. Kortom de publieke, rtl4,5,7, net5, sbs6 en veronica zijn te zien, maar behalve dus discovery, NGC, animal planet en rtl8. Daar krijg ik gecodeerd en geen rechten in beeld .

Geplaatst:

Uiteraard vertellen ze je daar niks over. Nou kan me die rtl8 gestolen worden, maar discovery en NGC niet. dus dat is balen. Overigens is het enige op de website van CD wat over stb op de link hierboven gemeld wordt, dat rtl8 er niet in zit. Geen woord over discovery en NGC. Voel me toch enigszins genaaid.

Geplaatst:

Canaldigitaal houdt er inderdaad dubieuze praktijken op na.

Dit is maar 1 voorbeeld.

"De politiek" laat ze daar al jaren mee weg komen.

Geplaatst:

Bedankt in ieder geval voor de info. Het is inderdaad vrij dubieus dat ik hier moet zijn voor deze informatie. De officiële CD dealer meldde hier ook niks over en reageerde daarna niet meer op mijn mail.

Geplaatst:

Beste 6less

Je kunt RTL8 wel ontvangen met het Settopbox-pakket (afgekort in de zenderlijst met STBP, zie: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedfiles/content/others/canaldigitaal-sd-zenderlijst-tv-radio.pdf ,maar dan niet de SD variant maar de HD variant, zie zenderpositie 110.

In totaal kun je dus 13 zenders bekijken op het Settopbox-pakket van je extra kaart waarbij inbegrepen Ned.1, 2, 3 SD en Ned. 1, 2, 3 HD.

Voor de HD-zenders heb je wel een HD-ontvanger nodig.

Geplaatst: (aangepast)

rtl8-HD zit niet in het stb-pakket op extra kaarten, alleen in het stb-pakket op hoofdkaarten

aangepast door youriy

Geplaatst:

Hallo Sprietje,

Ned 1,2 en 3 heb ik ook HD op mijn Samsung maar TV RTL8 HD niet. Dat kan zijn omdat mijn schotel niet bepaald goed op de astra 23.5 uitgericht staat sinds er een bout van de beugel is afgebroken. Die lijst die je gelinkt hebt, schept een hoop duidelijkheid. Beetje flauw ben ik er wel van, want het kaartje uit de achterkant van je TV halen die tegen de wand aangeplakt is, daar wordt je niet vrolijk van. Bovendien zijn discovery en NGC toch mijn favoriete zenders.

'Life is hard and then you die', zal ik maar zeggen..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen