Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Om de webzender Cultura24 te bekijken zou men Silverlight moeten installeren.

Bij de eerste stappen word ik geleid naar de pagina: "Moon;light Silverlight for Linux download"

vervolgens moet men kiezen 32bit/64 bits.

daarna voor:

Firefox Linux i586

of

Chrom Linux i586

welke keuze moet ik maken en hoe gaat de installatie verder om het aan het werken te krijgen?

ik ben overigens nog een groen beginner, dus svp niet te veel technische termen,

alvast bedankt voor de moeite:

Clarkluis

Geplaatst:

Handiger is denk ik om ET livestream te installeren, via deze plugin kun je Nederlandse TV kanalen die op het web uitzenden importeren.

In deze lijst zit ook de groep Nederland 24, hierin zit Cultura24.

De plugin voegt ze toe aan je boeket (maakt een groep "livestream Nederlandes TV24" aan), dus je kunt gewoon zoals je "normaal" zapt ook naar Cultura24 zappen.

Meer over ET Livestream: http://www.sat4all.com/forums/topic/323292-tv-radio-youtube-livestreams-via-de-favorietenlijst/

Suc6,

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Bedankt waterstofcyanide dat lijkt me een goede tip die mijn wensen voor 200% tegemoetkomt,

echter even een simpele vraag (ik moet er echt nog inkomen): hoe krijg ik die plugin geïnstalleerd, moet dit persé via een netwerkverbinding met een computer, of kan dit ook via een USB-stick?

Geplaatst: (aangepast)

De plugin staat in de link die ik gegeven heb.

Je zou hem op een stick kunnen zetten en hem dan via "lokale installatie" installeren,

daar kun je de bestandslokatie ingeven waar de plugin staat die je wilt installeren, in jou geval de stick.

Suc6,

HCO.

EDIT: Menu, applicaties, softwarebeheer, installeer lokale extentie.

aangepast door waterstofcyanide

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..