Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo forum. zal het nog eens broberen kijken of mij iemand helpen kan het brobleem is dat. als ik het menu aanspreek is het transparant dus doorzichtig ook bij de epg is het zo en bij de weblinks ook is niet zo handig, ik ben nieuw en niet op de hoogte met linux heb de onvanger pas een week dus. heb zeker wat verkeert gedaan maar weet niet echt wat, ben zowiezo te bang om ergens wat te veranderen. maar ze zeggen gewoon broberen, dan leer je het vlugs. nou ja? ik had al gedacht weer terug naar de fabrieksinstellingen maar dan ben je alles kwijt heb ik gelezen ook openpli en cccam enz dus daar geef ik mij niet aan dan heb ik niets meer, want de dealer heeft hem ingesteld. ik hoop dat iemand me kan helpen. ik heb al zoiets op het forum staan maar krijg geen gehoor daarom. sorry voor dat. . bij voorbaat dank.

Geplaatst:

Misschien kun je voor jou probleem eens kijken via "menu" "instellingen" "systeem" "A/V Instellingen"

naar OSD zichtbaarheid, deze kun je dan met je links/rechts pijltjes regelen.

Dan met de groene knop OK geven om op te slaan, en via exit weer uit het menu hobbelen.

Suc6,

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

hallo waterstofcyanide bedankt voor de reactie op mijn vraag. ja heb gedaan wat u zei maar heeft geen verbetering gegeven. jammer het stoort erg als je naar twee dingen moet kijken en ook niet goed kan lezen. we zien mischien is er toch wel een oplossing voor. het is toch in het begin goed geweest had de epg ook over het hele beeld nu alleen maar in het midden. moet toch te veranderen zijn. maarja in iedergeval bedankt

Geplaatst: (aangepast)

hallo waterstofcyanide, hallo forum. ik ben toch nog wel even bezig geweest met de afstandsb en hier eens gekeken en daar nouja, ik ging dus naar menu instellingen systeem en helemaal achterin staat skin op ok staat daar defaultskin en pli-hd die had ik gepakt daar staat de gebruikers interface moet herstart worden om de nieuwe skin te activeren. wat kan er fout gaan dus ok. en ziedaar alles is weer zoals het was met mijn epg prachtig toch. weer wat geleerd. alleen bij de weblinks daar zie ik nog altyd alles op de achtergrond. ik heb nog wel wat vragen maar kijk eerst even rond op het forum. bedankt.

aangepast door forrest

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...