KarperKoos Geplaatst: 7 september 2012 Geplaatst: 7 september 2012 Goedemiddag vrienden, Wie kan mij helpen aan een dumpfile van z'n image van de Openbox/Skybox S12. Ik vraag het omdat ik mijn originele image verziekt heb (uiteraard per ongeluk :-) ) Mijn MGCamd en CCcamd krijg ik niet meer zoals het was en omdat ik het apparaat niet kan benaderen van mijn pc vraag ik u allen om hulp. Het werkt prima met mijn C+ kaart maar ik wil het graag zoals het was. Dus wie wil er even met z'n usb stick een dumpfile maken voor me. Bij voorbaat dank. P.s. geef mij maar een Dreambox ..
KarperKoos Geplaatst: 10 september 2012 Auteur Geplaatst: 10 september 2012 Vrienden , Het is niet meer nodig. Ben zelf gaan experimenteren met de box en contact gemaakt met de laptop het 1 en ander veranderd en een backup gemaakt. Het werkt weer als een nieuwe. Groeten van Koos. P.s. mocht er iemand in de problemen raken met de S12 stuur me een PM en je krijgt een dumpfile van me zodat het bij u ook weer werkt.
Smurf Geplaatst: 16 september 2012 Geplaatst: 16 september 2012 krijgt je kaart ook de updates door? In dat geval wil ik wel een dumpje Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen