Ga naar inhoud

Bestaat er een beste high end laptop?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is een desktop replacement, en spelletjes speel ik toch niet dus aan die grafische prestaties heb ik genoeg. Wel een mooi groot HD scherm, dat is wel prettig. Ik meen dat hij ongeveer twee uur op de accu moet kunnen draaien.

Er was trouwens ook altijd een Clevo laptop met een desktop cpu, dat was de ultieme laptop. De accu was daar meer een soort van UPS, hij ging ca. een half uur mee.

Geplaatst:

Ik denk dat je er zeker veel plezier van zal hebben...

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Denk ik ook. Hij is iets groter dan mijn huidige 17" Fujitsu, maar wel behoorlijk wat dikker. Die 3,5" HDD is tenslotte ook aardig dik :) . Er komt een Samsung 830 SSD in, en samen met die 32GB moet dat aardig snel gaan werken.

Geplaatst:

Prima keuze, en ik kan het weten want ik heb er ook 1.... 16 of 32 GB zal je niet merken of je moet veel virtuele machines gaan draaien, maar aan de andere kant... zo duur is het niet. ;)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen