Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een led tv gekocht en mijn topfield pvr 4000 heeft geen hdmi uitgang.

Helaas ben ik dus genoodzaakt een andere ontvanger te kopen om een mooi beeld te krijgen zonder dubbele randen zoals ik tot op heden had op mijn normale rgb aangestuurde beeldbuis tv.

Nu hoor ik dat je tegenwoordig op usb kan opnemen en time shiften.

Kan er iemand vertellen waar ik op moet letten zoals:

x waar moet de usb aan voldoen

x kan ik ook hd opnemen

x welke hd ontvangers voldoen goed (sab titan 1 ?)

x kan je met 1 druk op de opname toets opnemen

wie heeft er ervaring ?

Geplaatst:

@Teunissen76,

.... een mooi beeld te krijgen zonder dubbele randen zoals ik tot op heden had op mijn normale rgb aangestuurde beeldbuis tv.

Voor de resterende periode van uw crt-tv toch nog eventjes de "scherpte" op 0/minimum instellen daar dit "ingebouwd foefje" die dubbele randen veroorzaakt.

Uw overige vragen laat ik aan anderen over...

Grt, Marc.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Geplaatst:

Jouw zin(sbouw) kan op twee manieren begrepen worden.

Marc.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Geplaatst:

Zou in ieder geval een ontvanger nemen die NTSF of EXT2/3 aan kan (bestandsformaat).

Dan worden grotere opnames niet in stukken gehakt. Overigens zijn

die opnames in stukken door veel video bewerkingsprogramma's makkelijk

weer te combineren.

En let er vooral op dat je ontvanger een goed en overzichtelijk afstandbediening heeft.

Geplaatst:

als je echt goedkoop wilt gaan,en niet wil kijken en opnemen tegelijkertijd,kan je een venton HD200 nemen.wel 5 minuten op voorhand de ontvanger aanzetten.(kleine bug).wil je meer uitgeven,dan kan je een dreambox hd nemen,bepaalden nemen op via usb.je kan ook eSATA overwegen zoals bvb de DM800SE.misschien heeft de vu daarin ook modellen,maar die weet ik niet.als je de schijf op usb of eSATA aansluit,dan kan je na het installeren van een klein programmatie de schijf aansluiten op de pc,en de opname gaan bewerken en eventueel een dvd maken,of compatibel maken met een externe multimedia speler.

succes met je beslissing

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik heb een led tv gekocht en mijn topfield pvr 4000 heeft geen hdmi uitgang.

Helaas ben ik dus genoodzaakt een andere ontvanger te kopen om een mooi beeld te krijgen zonder dubbele randen zoals ik tot op heden had op mijn normale rgb aangestuurde beeldbuis tv.

Nu hoor ik dat je tegenwoordig op usb kan opnemen en time shiften.

Kan er iemand vertellen waar ik op moet letten zoals:

x waar moet de usb aan voldoen

x kan ik ook hd opnemen

x welke hd ontvangers voldoen goed (sab titan 1 ?)

x kan je met 1 druk op de opname toets opnemen

wie heeft er ervaring ?

ik denk dat je erg weinig gelezen hebt op het forum. dat kun je inhalen. massa's gelijksoortige vragen waren er al.

dus ook wat nu te kopen.

ciao

True North

Rebekka Bakken

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen