Pascal72 Geplaatst: 11 september 2012 Geplaatst: 11 september 2012 Hallo, ik heb op dit moment astra en hotbird op mijn dreambox staan (800HD PVR). ik wil nog meer satellieten toevoegen zoals Nilesat en Norsat. Graag iemand die mij in details kan uitleggen hoe ik dit kan doen. ik heb namelijk weinig ervaring mee.
Loui (K) Geplaatst: 12 september 2012 Geplaatst: 12 september 2012 (aangepast) Hallo, ik heb op dit moment astra en hotbird op mijn dreambox staan (800HD PVR). ik wil nog meer satellieten toevoegen zoals Nilesat en Norsat. Graag iemand die mij in details kan uitleggen hoe ik dit kan doen. ik heb namelijk weinig ervaring mee. Er is een site waar je zelf de satellieten kan invullen die je wil hebben,daarna genereed deze site een xml file die je dan via Dcc-E2 in de map etc/tuxbox kopieerd de site heet http://.satellites-xml.eu/ vul zelf even de www in anders heb ik een probleem. 12 september 2012 aangepast door Loui (K)
Ronsworld Geplaatst: 12 september 2012 Geplaatst: 12 september 2012 Waarom zo moeilijk? Je kunt hier zo kant en klare settingslijsten downloaden, bv deze: http://www.sat4all.com/forums/topic/326443-settings-enigma12-db-vu-ctech-et5-en-9000-azbox-met-e207-09-12/ Uiteraard moet je schotel er wel geschikt voor wezen om meerdere satellieten te kunnen ontvangen. Ron. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
guppje29 Geplaatst: 12 september 2012 Geplaatst: 12 september 2012 menu - instellingen - zender zoeken - Tuner confrigratie - Tuner A. daar kan je alles instellen en toevoegen. Suc6 DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C