Ga naar inhoud


Lekker off topic; Snoep van weleer


Peterbraaf

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Oh ja van die rietjes, plastic en een beetje plat, daar zat zwart-wit poeder in.

 

Salu2, D.Quijote

 

Dat kon zo lekker in één keer in je keel schieten als je aan dat rietje zoog.. Hoesten en bloed doorlopen ogen... LOL

 

Ron.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Mereltje

Dat taaie caramel in die Drie Musketiers repen zou best eens kunnen nu je het zegt. Daar hangt me vaag iets van bij. Die repen waren zo overdreven lang dat ik er nooit 1 kon vinden die nog heel in de verpakking zat.

 

@D.Quijote

Spekkies hadden idd dezelfde kleur maar zoals DeBeek al liet zien waren het grote rechthoekige harde schuimblokken. Als die foto niet al te oud is bestaan ze dus nog steeds.

 

@DeBeek

Die poppetjes ha! Inderdaad. Een beetje na mijn tijd maar mijn broertje kwam er wel eens mee binnen. 

 

@ReneeBee

Die bazooka's bedoelde ik ja. Was de naam kwijt. Papiertje op je arm. Een kwak spuug erop en na een tijdje een grote gekleurde vlek op je huid. Bende.haha

 

Vele snoep destijds zul je nu ook vast wel hebben maar ik kom nooit bij snoepspeciaalzaken. Zo had je vroeger ook van die blikjes met schuifdeksel met van die wiebertjes die ik alleen kreeg als ik ziek was en ze alleen per stuk mocht innemen. Die gingen er dus per 10 of meer in.

 

Ook was ik dol op die tabletjes zwart-wit of van die groene pillen met salmiak erin. Ik kom tegenwoordig voor mijn werk veel bij bekende snoepfabrieken in Breda en Roosendaal maar het doet me allemaal niet zo veel meer.

 

Of wat dacht je van die grote harde drop die je bij de drogisterij kon halen. Die moest je in een fles met water doen, vervolgens een dag of 2 schudden en dan had je dropwater. Beetje hetzelfde als die drop likeurtjes tegenwoordig maar dan zonder alcohol. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En deze:

post-33726-0-02993700-1347633139_thumb.jpg

 

Salu2, D.Quijote

Diehaddne wij thuis in onzenhof , jamjam !!!!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zoethout

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

vrijwel alle genoemde soorten bestaan nog steeds en zijn door de zoetwaren groothandel te leveren.

26 jaar ervaring met werken bij een zoetwaren groothandel

 

Ha! Dan ben ik bang dat jij nu een hele hoop PMmetjes van een hele hoop mensen gaat krijgen :D

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...