Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

In het topic werkende diseqc switches, staat dat de EMP Centauri S4/1PCN-w1 goed werkt met de vu-duo.

Ik heb hier drie switches liggen die ik niet aan de praat krijg. Niet op mijn vu-duo, niet op mijn xtrend en niet op mijn dm600.

Als ik de switch er tussen uit haal werkt alles prima dus aan de kabel kan het niet liggen.

Daar ik niet direct een oorzaak kan vinden hoop dat iemand hier een tip heeft.

Zijn er misschien speciale eisen waaraan de kabel moeten voldoen, of kan het aan de LNB's liggen

Ik geloof nl. niet dat het aan de ontvangers ligt.

mvg

Titel iets aangepast, Vraag gaat over een EMP Centauri en niet over werkende diseqc switches

aangepast door wiz
topic titel aangepast

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb even in de manual gekeken van die EMP. Wat ik zo zie is dat het een diseqc 2.0 ding is. Volgens mij moet je dan voor advanced kiezen, maar ik heb even geen idee hoe dat verder in zijn werk gaat.

Ik gok dat je voor simple hebt gekozen en dan abcd hebt geprobeerd ?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

hier heb je het zelfde probleem, of was het nog niet op gelost

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Hallo,

Alle switches hebben gewerkt helaas vertoonden ze na verloop allemaal mankementen, ze zijn vervangen door de leverancier. Nu doet geen een van ze het meer.

Ik ga toch een kijken of het aan de kabel ligt heb een switch van sab er tussen gehangen en ook die doet niks.

Instellingen heb ik altijd op simple staan en dat heeft gewerkt.

mvg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...