Gast Geplaatst: 13 september 2002 Geplaatst: 13 september 2002 Ik werk nu al een tijdje met 6 in 1 files voor de funcard(humax irci 5400) maar ik vroeg me af of er nog wel bruikbare files te vinden zijn voor de jupiter 1 kaarten.Ik heb er namelijk nog zo 1 thuis liggen.Als dit niet het geval is kan ik die kaart evengoed van de hand doen.Of kunnen ze misschien nog van pas komen als(via 2,ird 2,seca 2)in de toekomst gekraakt worden.
Hagkobe Geplaatst: 14 september 2002 Geplaatst: 14 september 2002 er bestaan nog files voor deze kaartjes. echter alleen maar voor seca of irdeto apart. Om kant en klare files te vinden moet je toch goed zoeken op het net. maar niet voor files die je zelf nog moet of kan editen , Deze kaarten zijn een beetje verouderd, ze zijn even populair geweest maar de pret duurde niet lang , want de fun kaart had veel meer mogelijkheden. Ook het programmeren van de jup 1 was niet altijd zo simpel, de atmel liet wel eens een steek vallen. Weggooien van de kaart zou ik zeker niet doen, en ze voor tweedehands verkopen tja... rijk zal je er niet van worden, want nieuw kosten ze nog geen 5 euro meer. [color:"red"] [/color]
Ibby Geplaatst: 14 september 2002 Geplaatst: 14 september 2002 kijk eens bij http://www.monstersat.tiz.net/ en dan bij irseca ibby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen