Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de Astra 3 zijn Comedy Central en Kindernet ( 11914.00MHz, pol.H SR:27500 FEC:3/4) en MTV NL (12129 v 27500 2/3 ) te ontvangen.

Dat zou waarschijnlijk betekenen dat dat deze 2 zenders de astra 1 gaan verlaten. Opvallend is wel dat MTV nu op een CDS transponder zit terwijl het nu nog op een MTV transponder zit.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

MTV zou toch TV gaan heten? De "M" zou toch vervallen omdat het geen muziekzender meer is?

Echt deze twee of drie zenders, kijk er niet naar. Al zouden ze worden uitgezonden op de Astra 16 :D

Al dat geamerikaanse spul....

Geplaatst:

Zijn ze ook h264 geworden?

Yep beiden,

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:

Opvallend is wel dat MTV nu op een CDS transponder zit terwijl het nu nog op een MTV transponder zit.

Ik heb net beide kanalen even toegevoegd, maar MTV blijf ik zwart beeld op houden. Meer mensen daar last van? Niet dat ik vaak naar dit kanaal kijk (eigenlijk nooit, komt toch alleen maar crap op) maar ben benieuwd waarom hij niet geopend wilt worden. Ik heb de juiste SID gekoppeld aan mijn kaart dus dat moet het probleem niet zijn :)

Geplaatst:

Heb ook op MTV beeld. maar de zenders zijn NIET in HD te ontvangen, Wel Mpeg 4 H264 maar dan SD.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

comedy central irdeto 19.2 E afgeschakeld sinds eergisteren

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...