Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste leden,

Het verbaast mij ook maar draadloos internet komt zelden voor in hotels in Japan.; er is wel een kabelaansluiting aanwezig.

Nu wil ik graag mijn Asus tablet gebruiken maar daar ontbreekt een lan aansluiting.

Is er een of andere mogelijkheid om via de usb aansluiting de aansluiting te verwezenlijken .

Mvg Hans

Geplaatst:

Neem een klein routertje op accesspointje mee. Sluit deze aan op de Lan aansluiting in het hotel en je hebt draadloos internet. Wel eerst even thuis je SSID en wachtwoord instellen....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Als je een USB aan sluiting op je tablet hebt, zou je het ook met een

usb naar ethernet adapter ,kunnen doen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Dank voor jullie reactie,

Ik ben met de geadviseerde oplossingen bij een computerwinkel geweest en deze voorgelegd:

De usb ethernet adapter werkt volgens hun niet omdat mijn tablet asus tf300 met toetsenbord een android systeem heeft en de adapter meer geschikt is voor windowscomputers.

Het tweede advies een routertje op accespoint zou kunnen werken maar ze konden mij niet zeggen welk type ik moest hebben voor de ASUS.

Kan iemand mij misschien een merk en typenummer opgeven voor een routertje

Mvg Hansvw

Geplaatst:

Slechte zaak, maar deze is er speciaal geschikt voor Asus WL-330gE. In principe zou elk Access point moeten kunnen werken. De asus is echter ideaal ook al omdat hij erg klein is, dus weinig bagage.

http://www.asus.nl/N...outers/WL330gE/

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst: (aangepast)

Beste winwiz,

Dank voor je antwoord.

Ik heb op de ASUS-Shop gezocht maar daar kunnen ze hem niet leveren ; ik vind dit type wel op <geen vermelding van commerciële sites>.

Heb je misschien een suggestie waar ik hem in Nederland kan verkrijgen.

Mvg

aangepast door Puch
Vermelding van commerciële site
Geplaatst:

Ik zie dat in Nederland wel het nieuwere model gangbaar is.... Asus WL-330N

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen