Charly Geplaatst: 16 september 2012 Geplaatst: 16 september 2012 Beste sat-vrienden, Voor de goede verstandhouding, ik krijg hier de vraag van een oudere kennis, met een Travel-sat volautom Schotel. Zijn hier mogelijkheden voor digitale ontvangst. De nwe. types zoeken autom. de digitale zenders. Kan dat d.m.v aanpassingen ook met dit type? Onze dank voor jullie reaties mvg Charly
Sprietje Geplaatst: 16 september 2012 Geplaatst: 16 september 2012 Misschien dat je die vraag beter kunt stellen aan de Nederlandse importeur van TravelSat. Zoek maar eens op Google: TravelSat import Nederland
Charly Geplaatst: 16 september 2012 Auteur Geplaatst: 16 september 2012 Sprietje bedankt. Ik had al het vermoeden dat je zou reageren. Maar de winkel in Eindhoven is vandaag dicht. Dus ik denk laat ik alvast hier beginnen. Nu je toch aan het nadenken bent, heb ik toch nog een vraag: Ik heb zoals maanden eerder geschreven zelf alles vernieuwd. Visiosat 4 LNB's VU Ultimo. Schotel uitrichten was 10 min werk, alles voorspoedig behalve Hotbird. Nu ben ik huiverig om nog aan de schotel te rommelen, want dan gaat het meestal mis, het zal toch wel moeten, maar heb jij, zoals meestal, een goede raad/tip? mvg Charly
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen