Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een concert van ZDF HD opgenomen op de HDD. Nu heb ik dit gekopieert naar een USB stick maar krijg het niet naar de Windows 7 overgezet.

Hij herkent de stick en geeft een melding als ik wil kopieren dat ik te weing ruimte heb.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Geplaatst: (aangepast)

als ik goed begrijp,is de stick geformatteerd door de db.dan staat de stick in linux geformatteerd.als jij deze in een windows pc steekt,kan hij die niet lezen.er bestaat wel een programma,dat je op windows kan installeren,en dan ziet hij deze wel,en kan je kopiëren.mocht je pc in een fat32 geformatteerd staan,heb je dan mogelijks een ander probleem zoals andere op weergeeft.

in bijlage linux sticks hd's lezen onder windows,zeer handig.ook voor de VU.

Ext2IFS_1_11a.zip

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

ik zal hier de bijlage proberen in te steken

Ext2IFS_1_11a.zip

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

De stick is EXT3 format en dat progje had ik al vandaar dat ik het bestand ook kan zien en afspelen via stick. Alleen nu nog naar een PC verplaatst krijgen.

Geplaatst:

kan je de stick gewoon niet in de dreambox laten zitten,en dan via het netwerk overzetten naar pc?downloaden?maar misschien heb je geen netwerk tot aan de dreambox

Geplaatst:

Inmiddels is het gelukt. kopieren naar D: lukte wel terwijl kopieren naar bureaublad niet, raar maar waar.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...