grunt Geplaatst: 17 september 2012 Geplaatst: 17 september 2012 Ik hoop dat dit hier en niet in Schotelpark thuishoort. Good Food HD is een FTA zender. Toch krijg ik hem niet door terwijl het signaal (volgens mij) goed is. Ik heb al geprobeerd het signaal nog sterker te krijgen door de LNB / Schotel wat te tweaken, maar beter dan dit krijg ik het niet (en was het al). Je ziet hier het 'Transponder Handmatig' scherm op mijn ET9500, maar dat heb ik alleen geselecteerd omdat daar meer signaal-details te zien zijn. Alles staat gewoon op 'Auto'. Iemand een tip? ik kijk graag kookzenders VU Uno 4K / OpenPLI / Maximum E85
icesat Geplaatst: 17 september 2012 Geplaatst: 17 september 2012 Good Food HD is een FTA zender. Toch niet; is een gecodeerde zender Iemand een tip? ik kijk graag kookzenders fta op Astra 28,2 oost 11344 h 27500 2/3 Food Network, Food Netwrk+1
grunt Geplaatst: 17 september 2012 Auteur Geplaatst: 17 september 2012 Oké, thanks. In de status (2nd info) van de zender staat "FTA", vandaar dat ik dacht dat dat voor de zender goldt. VU Uno 4K / OpenPLI / Maximum E85
youriy Geplaatst: 17 september 2012 Geplaatst: 17 september 2012 Bovendien zit je op de verkeerde freq. te zoeken http://nl.kingofsat.net/find.php?question=good+food+hd&Submit=Zap clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen