Ga naar inhoud

ET9500 blijft op "Booting" na software update

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Forumleden,

Ik ben nu sinds 3 weken in het bezit van een ET9500. Fantastisch apparaat, tot vanavond.

Na een software update start hij niet meer op en blijft hij hangen.

In beeld zie ik de Xtrend logo in het midden en linksonder in beeld staat "BOOTLOADER LINUX 2.6.31 UBIFS" en daaronder "BOOTING..."

Op de display van de ET9500 blijft "ET9X00" staan.

Ik heb hem ook al met de schakelaar uit en aan gezet, maar het beeld blijft hetzelfde.

Ik heb al eens eerder software updates gedaan en na het herstarten zie je normaal eerst de twee pinguins linksboven in beeld, daarna het OpenPli logo met de radertjes en dan is er weer beeld, maar nu niet.

Voor zover ik weet zit er OpenPli 2.1 op en werkte hij voor de update goed.

Hopelijk is er iemand die dit die een oplossing weet, ik ben nog vrij nieuw met Linux ontvangers, en heb ik nog niet zoveel kennis.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet, Arjan

Hybride VU+Duo2 met Dual DVB S2 en Dual DVB T2/T/C - OpenPLi 4.0 - Philips 43PUK7100/12 Ambilight, Android en Netflix - Onkyo TX-NR 646
Hybride Formuler F1 - OpenPLi 4.0 - Philips 37PFL9604H Ambilight
Triax TDS88, Multi Block met 4 Inverto Black Premium Quad LNB's op 13-19-23-28 oost - en Ziggo via de kabel

Geplaatst:

Probeer openpli3.0 erin te laden via USB stick.

Het kan zijn dat de image update niet goed gegaan is. Als je een heel oude openpli2.1 erin had zitten en dit update je dan gaat het soms niet goed omdat er teveel is verandert

Ik denk dat je een ook bootloader update ook hebt uitgevoerd gezien je een oud splash file erin hebt geladen.

Weet je welk bootloader je hebt geladen of erin is gezet?

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

Geplaatst:

Bij de winkel waar ik hem besteld heb, hebben ze openpli 2.1 op gezet.

Als ik op hun site bij de instructies kijk om de nieuwe openpli image te downloaden maken ze gebruik van deze versie: