Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gewoon in de fritz voor telfort kiezen dan zal het werken moet je wel de laatste firmware erop hebben staan.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Bedankt Cobus, die heb ik ook. (er bestaat overigens een Bêta van augustus 2012)

Stay tuned: de nieuwe 5.50 (internationaal) staat op uitkomen!

Jammer dat ze ons altijd stiefmoederlijk behandelen daar in Berlijn

Geplaatst:

Wat ik wel weet is dat de fritz wel een behoorlijk bereik heeft ivm DECT heb je die wel nodig dan ?

De Groeten Van Cobus R
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Gister Internet aan de gang gekregen en nu voor het eerst sinds 3 maanden ook een functionerend VOIP!

Wat 3 maanden helpdesk Canal Digitaal niet voor elkaar kreeg, nu eindelijk wel gelukt met de Fritz!Box 7390.

Hartelijk dank voor alle tips in dit forum!

• 10 maanden later...
Geplaatst: (aangepast)

hieruit concludeer ik dat Canal Digitaal ( Online ) prima werkt icm een fritzbox 7390 ( 50Mbit ) - Aangezien ik een abonnement heb lopen ( recreatie+HDTV ) is het wellicht handig deze optie te overwegen, omdat ik ziggo de rug wil gaan toekeren nu LGI de scepter zal gaan zwaaien en dit lijkt dan een interessant aanbod, of kun je toch beter voor Telfort gaan als je de frtizbox wilt gebruiken qua stabiliteit?

aangepast door dolphs

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

• 2 weken later...
Geplaatst:

CD is volgens mij net zo duur als telfort zelf dus echt voordeel heb je niet alleen dat je een factuur krijgt.

De Groeten Van Cobus R
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Met de verschillen dat je geen porteringskosten, geen administratiekosten en voorts 6 maanden niks betaalt ( en daarna 1,50 per maand meer ).

Maar waar het mij even om gaat is dat het configuratietechnisch hetzelfde zou moeten zijn telfort?

dit topic zou dus voldoende moeten zijn om de fritz lekker te laten werken met de volgende gegegevens:

Fiberfast en Fiberfast Ultra of Ultrasnel:
VDSL2
Protocol: PTM
VLAN ID: 1001
802.1P: 0

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:

CD levert het internet nog steeds via Telfort.

Dus waarom ben je geïnteresseerd in een Online verbinding?

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Geplaatst:

Het verhaal in die link klopt helemaal.

Maar tot nu toe krijg je nog steeds een KPN/Telfort lijn als je internet gaat afnemen via CD.

In de toekomst het vast en zeker mogelijk worden via de ISP Online.

Maar zo snel gaat dat meestal niet. Bestaande contracten kan je niet zomaar opzeggen. Dat gaat geld kosten.

Om het nog meer verwarrend te maken! CD heeft in het verleden ook al zo een deal gehad met Online/T-Mobile om

internet en telefonie te leveren. Dat contract is toen stopgezet ten faveure van KPN/Telfort.

Maar er zijn nog steeds oude klanten van CD die hun internet via Online hebben lopen.

Dus je krijgt een mix van oude en nieuwe Online klanten plus Telfort klanten bij CD.

Waarom gemakkelijk doen als het moeilijk kan... :crazy:

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen