Cobus R Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 CD internet is gewoon van telfort maar staat overal nog verkeerd. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
BokkieBok Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 nou ik bekijk het wel adhv het modem wat op de mat zal ploffen volgende week, bedankt voor de uitleg! Vermoedelijk een Arcadyan Experiabox http://www.telfort.nl/Persoonlijk/klantenservice/dsl/Internet-TV-bellen/Modems/Arcadyan-Experia-box-v8.htm HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
dolphs Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 het is dus inderdaad zo'n experia geval die op de mat plofte. Enfin dat gauw terzijde gezet en nu even hoofd breken over VoIP instellingen, zou zoiets moeten zijn: other provider telephonenumber ( bijvoorbeeld 0357119111 ) username ( idem als telefoonnummer ) password ( canal digitaal bellen? ) registrar ( tel.telefoniedienst.nl ) proxy ( tel.telefoniedienst.nl ) DTMF ( auto ) Provider uses SIP trunking ( uit ) Always register via an Internet connection If your Internet provider reserves a separate Internet connection for your own telephone numbers, enable this option for any telephone numbers from another provider. ( aan ivm VoIPRaider ) Insert area code for outgoing calls ( uit ) Area Code ( 035 ) Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
dolphs Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 Inmiddels lijkt het allemaal te werken, echter het valt mij op dat slechts een slordige 33Mbit uit de lijn is te peuteren, zowel met die Experiadoos als fritzbox - terwijl 49Mbit was toegezegd ( ook postcode check ) - aai dat doet even pijn, ECHTER misschien omdat ik te vroeg het eea aan de praat heb gekregen ( zo staat in de brief dat de lijn pas volgende week werkt ). Overigens is bij mij situatie twee van toepassing en heb ik verder geen nevenaansluitingen, ook geen tussengeschakelde apparatuur Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
BokkieBok Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 Op alle KPN lijnen zit DLM. Dynamic Line Management. Elke dag wordt je lijn beoordeelt of die stabiel genoeg is voor hogere snelheden. Dus als je lijn goed is, gaat je snelheid elke dag een stukje omhoog. Van belang is dat je geen onnodige resets uitvoert op het modem. Dan meent DLM dat er iets mis is met je lijn en zet je snelheid zelfs lager in. Als alles goed gaat zit na een dikke week op je maximale snelheid. HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
dolphs Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 wij zijn zo'n slordige 24 uur verder en ik zit nu op " 36,6 Mbit/s 4,1 Mbit/s " volgens der Fritz ... We zullen na het weekend nog eens verslag doen, als het 10 maart nog niet op niveau is dan gaan we maar eens een belletje plegen. dank Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Gast Mimisiku Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Mag je je in de handjes wrijven. XS4ALL VDSL+ 40Mbit lijn. Slechts 15,3Mb en geen moer aan te doen! Sorry meneer, u woont te ver van de centrale..
dolphs Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 @Mimisiku - dat terwijl 49Mbit is beloofd, dat vind ik zwendel Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
dolphs Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Aan de telefoon is mij verteld 49Mbit max, daarom zwendel als je dan op 30 ergens bungelt. Maarrrrrr niet op de zaken vooruit lopen - we kruipen rustig door naar beloofde snelheid dus ik heb nog goede hoop: " 41,4 Mbit/s 4,1 Mbit/s " Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
theparasol Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 we kruipen rustig door naar beloofde snelheid dus ik heb nog goede hoop: " 41,4 Mbit/s 4,1 Mbit/s " Prima snelheden voor vdsl, menig huishouden zal deze waardes niet bereiken. Als ik hier bv op VDSL overstap geven ze als prognose 26 Mbit af... zit nu op ca 19Mbit ADSL2+ snel zat voor ons minimale gebruik.
Cobus R Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Ik kan hier net vdsl krijgen (en heb dat dus ook) en heb een snelheid van maar 23Mbit bij 2,5 Mbit up De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
dolphs Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Ik zie in dit topic van telfort dat vectoring langzaam haar intrede doet ... Ook bij KPN is een bericht hieromtrent te lezen .. Als ik nu in mijn fritzbox kijk, dan zie ik een verbinding via VDSL2: 41136 kbit/s down en 4104 kbit/s, 2 dagen up en running. Hoe weet ik of vectoring wordt gebruikt, is er ergens een pagina met een overzicht van de straatkasten (BuitenRingen) die zijn/ worden geupgraded? Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 nou zeg, eerst 50/5 en nu 40/5 (gisteren de hele ochtend eruit gelegen) eens kijken hoe het de komende dagen uitziet met koper van KPN/xs4all Nothing Compares 2U Jimmy Scott
dolphs Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 (aangepast) voor wat betreft VDSL2 en vectoring, is dit ook nog een interessante pagina 5 maart 2014 aangepast door dolphs Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
dolphs Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Leuke verrassing deze morgen: " ready, 52,0 Mbit/s 5,2 Mbit/s " - dus de lijn lijkt superstabiel en na twee weken op haar max te zitten ... Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen