leo1949 Geplaatst: 17 september 2012 Geplaatst: 17 september 2012 Ger Smit voor vele een onbekende naam maar iedereen kent zijn wel zijn stem. Hij deed veel stemmetjes in de Fabeltjeskrant. Bor de Wolf, Lowieke de Vos, Meneer De Raaf, Zoef de Haas, Gerrit de Postduif, Meindert het Paard en Woefdram. Maar ook van Paulus de Boskabouter, Potige Smurf, Smulsmurf, Hippe Smurf, Bolle Gijs, Rataplan en vele anderen. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Sjattuh Geplaatst: 17 september 2012 Geplaatst: 17 september 2012 Dat is inderdaad zo iemand waar ik nog nooit van heb gehoord, maar wel mee ben opgegroeid. Bedankt voor de info en RIP Mr. Smit. Je hebt mij en mijn zusje een hoop lol bezorgt. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
minplus Geplaatst: 19 september 2012 Geplaatst: 19 september 2012 Geniaal in z'n vak! Ik denk dat iedereen in die tijd weg van hem was. Ik zeker. R.I.P. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen