hija31 Geplaatst: 25 april 2013 Geplaatst: 25 april 2013 hoe kan ik dmv mediaplayer (of wat anders) de verstreken- en resttijd weergeven op het VFD display van mijn Ultimo? Een paar weken geleden heb ik de VFD display van mijn Ultimo verandert en dus die van de mediaspeler ook. Dit is het resiltaat.
ReneBee Geplaatst: 25 april 2013 Geplaatst: 25 april 2013 Ziet er goed uit En hoe hebbu dat gedaan? René.
Tonskidutch Geplaatst: 25 april 2013 Geplaatst: 25 april 2013 (aangepast) tip in het menu panel menu > VTI > VFDskin ciao overigens als je tijdens afspelen van de film in de mediaplayer de pijlknop omhoog drukt toont ie ook OSD (on screen display) de verstreken tijdbalk. 25 april 2013 aangepast door Tonskidutch I Am Gone Love You JESTOFUNK
hija31 Geplaatst: 25 april 2013 Geplaatst: 25 april 2013 Door user_skin aan te passen, want de VFD keuze menu zit niet in BH image.
Tonskidutch Geplaatst: 25 april 2013 Geplaatst: 25 april 2013 tja nu had ik gedacht je gebruikt VTI image... over blackhole kan ik je niets vertellen en dus niet verder helpen inde kwestie. skins aanpassen is hobby en tegelijkertijd werk voor experts... er zijn weinig goede skins. ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen