hro Geplaatst: 22 september 2012 Auteur Geplaatst: 22 september 2012 @minze: Lyngsat 23,3 en KingOfSat 23,5. Zelf houd ik KingOfSat altijd aan. Als je de kanalenlijst via OpenPLi download (kennelijk alleen mogelijk met versie 3.0) dan heb je hun satellite.xml. Als je de kanalenlijst van een forum haalt en met Dreamset of andere edittor overzet dan zou er geen probleem moeten zijn. Als je kijkt naar de officiële site van Astra en je zoekt op bijvoorbeeld Nederland 3 HD dan geeft men 23,5 aan. Ook HenkSat houdt dit aan. Kortom: houd het maar bij 23,5 graad.
Gast Jeroensky Geplaatst: 22 september 2012 Geplaatst: 22 september 2012 Hartelijk bedankt De Transponder team. Mooie lijst, en snel uptodate.
hro Geplaatst: 23 september 2012 Auteur Geplaatst: 23 september 2012 Dank Jeroensky! Gisteravond is ons helaas duidelijk geworden dat de kanalenlijsten door OpenPLi enkel nog in versie 3.0 worden meegestuurd (voorlopig althans). Als men nog v2.1 heeft zal een handmatige overzet (DreamSet enz. met daarna herstart) nodig zijn. Vrijdag 28 september zal er een nieuwe lijst zijn (BBC HD-transponder wijzigt).
Gast Jeroensky Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Ik gebruik geen openpli meer. (lange tijd wel gedaan). Maar door Closed source gedoe van DMM, gebruik ik nu Opendreambox OE2.0.0 met Geminiplugin 3.2(dus HBBtv,webbrowser,blurayplay,dvdburn met BDMV support, blindscan). Dus jullie kanalenlijst download ik van De Transponder website, en zet ik per computer via Dreamboxedit op dm8000.
hro Geplaatst: 23 september 2012 Auteur Geplaatst: 23 september 2012 @Jeroensky: wellicht een goed de verschillen in gebruik aan te geven (mail naar ons account, te vinden in kanalenlijst of bij up/downlink, nummer 9 gisteren uitgekomen).
Gast Jeroensky Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 @hro: zojuist gemaild naar jullie specials emailadres. 1
snah Geplaatst: 26 september 2012 Geplaatst: 26 september 2012 Bedankt Hans voor de moeite iedere keer!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen