Quack Geplaatst: 19 september 2012 Geplaatst: 19 september 2012 Beste allemaal, Omdat ik thuis meer kaartjes nodig heb dan dat ik van mijn provider krijg heb ik een Clone+ setje aangeschaft; www.cloneplus.com Om het met mijn kaartjes werkend te krijgen is een upgrade van de software echter noodzakelijk. Dit gaat via USB en een stukje software onder WIndows. De drivers krijg ik echter met geen mogelijkheid geïnstalleerd. Er blijft een foutmelding terug komen dat de installatie failed is. Dit heb ik op drie Windows 7 pc's geprobeerd, zowel 32bit als 64bit installaties. Het resultaat blijft hetzelfde. Heeft iemand hier wellicht ervaring mee, en nog mooier: een oplossing? Groet, Martin ..:: VU+ Ultimo w/ 3*DVB-C/T & WD 2TB ::.. | ..:: Humax iHDR5050C w/ WD 500GB ::.. | ..:: Synology DS1512+ w/ 5*Seatgate 3TB @ RAID6 (9TB effectively) ::..
georges Geplaatst: 5 april 2013 Geplaatst: 5 april 2013 Je bent niet de enige. OOk ik heb dat probleem. Ik probeer een TF7700hsci en een VU+ULTIMO te laten werken, Maar de VU+ wil niet mee. Welke ontvangers gebruik jij? De drivers voor de update willen ook niet mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen