eric1992 Geplaatst: 20 september 2012 Geplaatst: 20 september 2012 Goedendag. ik heb hier en HP pavillion dbv9000 staan, en draait op dit moment op windows 7. laptop werkt verder prima, op 1 puntje na. de interne microfoon doet het niet. heb al geprobeerd de drivers te updaten, geen resultaat. in apparaatbeheer gekeken, niet te vinden. hoop da iemand hier mij kan helpen alvast bedankt
satencom Geplaatst: 20 september 2012 Geplaatst: 20 september 2012 Als je de microfoon wilt gebruiken bij skype af een ander programma krijg je meestal een test om de microfoon in te stellen ,als hij dan niet geïnstalleerd is krijg een bericht dat de microfoon niet geïnstalleerd is, heb je deze test al eens geprobeerd Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
eric1992 Geplaatst: 20 september 2012 Auteur Geplaatst: 20 september 2012 ik ben die test inderdaad bij skype tegengekomen, die melde dat er geen microfoon gevonden is, maar ik zie die bovenaan mijn scherm toch echt zitten.
satencom Geplaatst: 20 september 2012 Geplaatst: 20 september 2012 Je gaat naar configuratiescherm en dan klik je op het geluid pictogram en dan ga je naar ,opnemen ,daar moet een microfoon staan met een groen vinkje er in, lukt het dan nog niet , ga dan weer terug en ga dan naar ,probleemoplossing, een apparaat configureren. En dit kun je ook nog proberen Voer de volgende stappen uit: Klik op de knop Start. Typ Uitvoeren in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Uitvoeren. Typ in het vak Uitvoeren de tekst hdwwiz en klik op OK. Volg de aanwijzingen in de wizard en klik op Volgende. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
eric1992 Geplaatst: 20 september 2012 Auteur Geplaatst: 20 september 2012 Hartstikke bedankt voor de hulp, bleek rm toch in dr drivers te zitten. Na die verwijdert en opnieuw geinstalleeerd te hebben werkte alles. Hartstikke bedankt
satencom Geplaatst: 20 september 2012 Geplaatst: 20 september 2012 Graag gedaan hoor , mooi dat het weer werkt Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen