Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb momenteel de laatste Openpli3 in mijn vu+ duo zitten.Alleen kan ik daar niet de webbrowser plugin vinden.Ook Hbbtv krijg ik niet gevonden.Wie kan mij een beetje opweg helpen ,moet ik handmatig de plugin installeren?

mvg Hensat

Geplaatst:

De plugin bestaat nog niet, want die zou van VU+ moeten komen. Heb daar vandaag een mailtje naartoe gestuurd en ik ben niet de eerste die dat gedaan heeft. Afwachten dus nog, als ze tenminste begrijpen hoe zoiets te maken...

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Geplaatst:

dat klopt niet helemaal...

die HBBTV plugin is extern gelicenseerde software en door het imageteam per contract bruikbaar van de licentiehouder.

VTI ('t vuplus team image) heeft die licentie.

VU levert enkel de proprietaire drivers en het basis image (inclusief die nieuwe kernel etc) waar deze HBBTV op kan draaien.

als ik het mis heb hoor ik dat graag.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

• Moderator
Geplaatst:

Dat ligt aan de versie van Openpli heb ik zo hier en daar gelezen. Omdat Pli 3 afwijkt van pli 2 moeten alle plugins aangepast worden, en dat kost tijd. Je zou eens kunnen kijken of die plugins wel beschikbaar in pli 2, of een ander image proberen die deze plugins wel ondersteunt.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Hensat,

je kunt het direct nalezen op Openpli forum over HBBTV

het werkt bij hullie niet en er staan de vreemdste opmerkingen over het funktioneren van HBBTV

(gemini image bestaat niet voor de VU+)

meer info wordt weer een eigen diskussie.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst: (aangepast)

dat klopt niet helemaal...

die HBBTV plugin is extern gelicenseerde software en door het imageteam per contract bruikbaar van de licentiehouder.

VTI ('t vuplus team image) heeft die licentie.

VU levert enkel de proprietaire drivers en het basis image (inclusief die nieuwe kernel etc) waar deze HBBTV op kan draaien.

als ik het mis heb hoor ik dat graag.

ciao

VU+ heeft gedeeltes van enigma verandert om de hbbtv te laten werken.

Het is niet standalone oplossing en de aanpassingen in enigma zijn van wat ik heb gehoord van zo'n aard dat je eraan vast zit

Openpli ondersteunt meerdere ontvangers en zodoende zal de code universeel moeten blijven.

VTI image is dit wel mogelijk om dat ze niet afhankelijk zijn van andere boxen.

aangepast door LINKEY

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

Geplaatst:

Weer on-topic dan:

Ik heb VTI4.2.2 op mijn Vu+Duo maar als ik op de knop druk dan krijg ik de melding dat de browser niet gestart is.

Als ik dan naar Opera ga bij applicaties en die start dan krijg ik het ook niet voor elkaar.

Iemand een idee?

Thx.

Geplaatst:

Dan kom ik het menu, als ik dan kies voor hbbtv dan krijg ik de melding dat de browser niet gestart is.

Als ik via lang blauw naar start/stop ga krijg ik de keuze om te starten maar dan veranderd er niets, als ik dan weer kies voor hbbtv dan krijg ik weer de melding dat de browser niet gestart is. En zo kan ik lang in cirkels door gaan maar verandert er niets.

Geplaatst:

Dat gebeurt bij mij ook.

Bij opstarten van ontvanger werkt het wel, want in het menu geconfigureerd dat Hbb TV gelijk moet opstarten.

Als ik dan van NL1 naar bvb ZDF ga, werkt het ook nog, maar daarna lukt het meestal niet meer en helpt ook de blauwe knop methode niet.

Het enige wat je kan doen, naar deep sleep gaan en ontvanger nieuw opstarten.

Hopelijk wordt dit nog verbeterd, want VTi is goed bezig, de laatste tijd met extra veel updates.

Hopelijk gaan ze ook nog ´ns de ondertiteling echt aanpakken, deze werk in PLi perfect.

Voor de rest is VTi top! en dit blijft ook op mijn Vu+.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...