Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hopelijk wordt dit nog verbeterd, want VTi is goed bezig, de laatste tijd met extra veel updates.

Hopelijk gaan ze ook nog ´ns de ondertiteling echt aanpakken, deze werk in PLi perfect.

Voor de rest is VTi top! en dit blijft ook op mijn Vu+.

Dat VTi goed bezig is zal wel kloppen, maar al die zaken die jij noemt komen van VU+ af die dat in hun standaard image hebben zitten. VTi neemt die veranderingen over, dus je zou VU+ moeten bedanken en zeggen dat ze goed bezig zijn. De ondertiteling gaat VU+ echt niet aanpakken want daar hebben ze toch geen voordeel aan. Men verkoopt er geen box meer of minder door. Dat HbbTV/browser verhaal is zodanig geïmplementeerd wat ik een blakbandconstructie noem: zodanig veel aanpassen aan de fundering (E2) dat het onmogelijk gebouwde huis er toch op kan staan.

Samen met andere personen (dmv het versturen van verzoeken via email) proberen we VU+ zover te bewegen dat ze de implementatie van hun HbbTV/webbrowser op een nettere manier kunnen uitvoeren zodat het op meerdere images kan werken. Tot nu toe hebben ze nog geen intentie zich daarvoor in het zweet te werken. HbbTV op OpenPLi, waar dit ontopic onderwerp over gaat, is dus nog even wachten...

Voor betere ondertiteling en meer heb je OpenPLi en als je HbbTV wilt uittesten is VTi je vriend.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Geplaatst:

Dat weet ik ook wel, dat het meeste van Vu+ zelf komt. Maar VTi / PLi, knutselen hiermee, zodat je veel meer kunt met je box

dan met de originele software.

Betreffende ondertiteling, moeten we niet bij Vu+ zijn, maar bij VTi.

PLi baseert zich op de zelfde originele software als VTi, dus ligt het euvel bij VTi in dit geval.

En ondertiteling wordt door meer mensen gebruikt dan je denkt, niet alleen door doven, maar ook slecht horenden.

Je kunt het natuurlijk ook vinden op teletekst, maar omdat je in HD met HDMI kabel werkt, kan je

alleen de teletekst van de box gebruiken en niet van de tv.

Laatste haalt wel de hinderlijke zwarte balk achter de tekst weg, net als in PLi.

Bij VTi zie die ook niet, maar heel dikwijls is de onderste regel weg, of woorden zijn in elkaar gedrukt.

Nu maar weer over naar Hbb TV, daar gaat het hier uiteindelijk over.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

eerder schreef ik al over een en ander inzake HBBTV, het onderhavig thema.

waar Edgario nu omgekeerd evenredig VU+ over aanspreekt dat ze enigma2 zouden aanpassen, terwijl dat een zogenaamd intelligent feature is van Openpli

is allemaal kul

HBBTV is niet van VU+

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...