dusty Geplaatst: 20 september 2012 Geplaatst: 20 september 2012 Ik heb een probleem met mijn Homecast 9000 cd ci.Vanmorgen waren alle zenders verdwenen.Heb fabrieksinstellingen moeten uitvoeren de zenders weer te krijgen.Astra 1/astra 2(engeland)die heb ik,maar astra 3/hotbird geven wel een signaal maar geen zenders.Wie kan mij helpen?Heb van alles geprobeerd maar geen resultaat.
satencom Geplaatst: 20 september 2012 Geplaatst: 20 september 2012 Heb je de DiSEqC instellingen ook weer op nieuw ingesteld ,in de ontvanger Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
dusty Geplaatst: 24 september 2012 Auteur Geplaatst: 24 september 2012 Het probleem met de diseq is opgelost en kan astra 3/hotbird weer krijgen.Ik heb nu een nieuw probleem.Ik heb het familie hd pakket,maar ik kan de hd zenders niet zien.Er komt een melding in beeld dat ik daar geen abbo op heb.Wat te doen?
satencom Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 Wat van type merk Common Interface-module gebruik je Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen