Mojo Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 Hoe gaat dat loggen eigenlijk? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gerrit Vermeulen Geplaatst: 14 januari 2013 Auteur Geplaatst: 14 januari 2013 (aangepast) Is het probleem,nu opgelost bij de topicstarter? Heb gisteren openPLI 3.0 geflasht, helemaal kaal dus zonder autobackup. Daarna wel weer een hoop werk om mijn plugins en settings weer allemaal goed te zetten. Inmiddels de box goed aan de tand gevoeld, het resulstaat is positief. Ik heb geen vastlopers meer (tot nu toe). Nu maar hopen dat het zo blijft. Tsjonge wat een discussie. Niemand die op het idee komt om één en ander te loggen op een 7020HD zodat de echte oorzaak gevonden kan worden? Via het OpenPLI forum kwam ik in contact met mensen die hetzelfde hadden. Daarna heb ik op advies daar wat logs geplaatst. Daar was duidelijk in te zien dat cccam niet vastliep en gewoon bleef doordraaien terwijl ik zwart beeld had. Er gaat iets fout in de descrambler. Gek genoeg lijkt het nu met openpli 3.0 weer opgelost. Wel vreemd want deze hebben volgens mij dezelfde drivers als 2.1. 14 januari 2013 aangepast door Gerrit Vermeulen Dreambox 7020 & 600
wortellica Geplaatst: 14 januari 2013 Geplaatst: 14 januari 2013 er zitten sinds een paar dagen nieuwe drivers in geloof ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen