Chicken-G Geplaatst: 20 september 2012 Geplaatst: 20 september 2012 Hoi, ik heb een een Ariva 102 mini aangeschaft uit polen vandaan. (super snel, goedkoop en keurig afgehandeld). nu wil ik het netwerk aan de praat krijgen maar het wil me niet echt lukken. welke adressen moet ik nou precies waar invullen. zoals welk IP, gateway, Primaire DNS, Secundaire DNS. ik heb ze uit me router ingevuld maar krijg nog geen verbinden met bijv. youtube of web TV.
john-sathopper Geplaatst: 21 september 2012 Geplaatst: 21 september 2012 heb je ook een optie om de ontvanger dit automatisch te laten doen..je hebt nu de gegevens van je router erin..dat gaat nooit werken Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Chicken-G Geplaatst: 24 september 2012 Auteur Geplaatst: 24 september 2012 niet echt een optie om hem te laten zoeken, maar ik merkte ook dat er wat "loos" was met mijn netwerk kabel. nu zegt de Ontvanger STB heeft een IP toegekend gekregen. en zie ook dingetjes in bijv. WEB-TV NL. alleen als ik hierop de plaatjes klik zegt hij Connection Failed. terwijl hij bijv, wel sbs6 kan doen via het netwerk. (vaag)
satwave Geplaatst: 26 september 2012 Geplaatst: 26 september 2012 Je bent ook afhankelijk van de aanbieder van die content sites. Heb ook gemerkt dat het regelmatig niet meer werkt. Je bent dan afhankelijk van een update door Ferguson. Er is een update van 25 september 2012. Upgraden kan via netwerk of USB-stick. http://www.ferguson-digital.eu Onder downloads.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen