renegade66 Geplaatst: 21 september 2012 Geplaatst: 21 september 2012 na wat problemen met zenders ( wat aan CD lag) heb ik een probleem met cccam 2.2.1. mijn andere dm800 boxen waren altijd geconnect met mijn hoofd box (dm800se) nu blijkt dat ze wel een connectie hebben maar niet active zijn. als ik de cccam reset komen ze wel even op active maar na een 10 sec zijn ze weer weg en hebben geen beeld. nu ben ik wat verder gaan kijken in cccam-info en zie dat mijn kaart geen rev I4a meer aan geeft maar ook niets anders voor in de plaats. onderstaand is alles wat hij laat zien. card reader /dev/sci0 handled 82(82) ecms and 11(11) emms SECA card xx.xxx.xxx.xxx entitlements: 0000 MANAGMENT : 2012-11-22 006a CANALDIGITAAL : 2012-11-22 card reader /dev/sci1 no or unknown card inserted weten jullie wat dit kan zijn? ik heb al nieuwe images en cccams geïnstalleerd en al maar het blijft zo. volgens CD is alles met de kaart in orde. heb nu chaggo kids rondlopen
GVW1 Geplaatst: 21 september 2012 Geplaatst: 21 september 2012 Dat klopt. Het revisie nummer zie je alleen met CCcam 2.30 en dus niet met CCcam 2.2.1 Groeten, GVW
renegade66 Geplaatst: 21 september 2012 Auteur Geplaatst: 21 september 2012 ok, natuurlijk had ik ook moeten weten :whistle: maar dan nog snap ik de rest niet, en met CCcam 2.3.0 krijg ik geen beeld op de serverbox.
Gast Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 (aangepast) nu ben ik wat verder gaan kijken in cccam-info en zie dat mijn kaart geen rev I4a meer aan geeft maar ook niets anders voor in de plaats. Dat doet alleen CCcam 2.3.0. Wat er verder mis is is moelijk te zeggen zolang wij je config niet kunnen bekijken.. 23 september 2012 aangepast door Herco M.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen