Ga naar inhoud


Clonen netwerkkaart !!!!


Gast

Aanbevolen berichten

hoi,

 

Ja het is een isa kaart maar dat leek me duidelijk, als ie niet past past ie niet toch....

 

Probleem heb ik opgelost door een Vigor 2200 E router ertussen te zetten en daarin het MAC adres van de ISA kaart gezet.. Op het nieuwe moederboard zit een nieuwe 3com kaart... ( thx allan s).

 

Ook de manier van SATFREEK werkte goed !!! (bedankt voor de tip).

 

PS: The Diver mijn vraagstelling lEEk mijn duidelijk en was daarom allang

beantwoord met de oplossing dus steek er vooral geen tijd in en waarom

ik geen zin had om CHELLO te bellen leek me ook niet zo moeilijk!!

Waarschijnlijk heb je ze nog nooit aan de lijn gehad!!!!

 

Bedankt voor de oplossingen,

 

NiElZ

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

En uiteraard heb ik zelf ook naar een oplossing gezocht en probeer ik ook dingen uit, maar het leek mij niet verkeerd of lui om deze vraag op het board te zetten en kijken wat anderen voor iedeen of oplossingen hadden..

 

en misshien is het eens goed om naar je eigen posting,s van de afgelopen tijd te kijken en dan nog eens een oordeel te geven aan iemand!!!!!

 

NiElZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nhel11

 

Als jij mij kan vertellen, waaruit ik kan opmaken, in jouw eerste vraagstelling dat jij een ISA of onboard netwerkkaart hebt, krijg jij van mij direct gelijk.

Als jij mij kan vertellen welk type/merk P4-board je hebt, in je eerste vraagstelling, waaruit blijkt dat je wel of geen ISA-sloten op het board hebt, krijg jij van mij direct gelijk.

 

Kijk, dat is nou wat ik bedoel. En dat is wat ik ook bedoel met "net" Nederlands.

In mijn postings kun helaas dit niet vinden. Een probleem onderkennen en dan op "papier" zetten is moeilijk en zeker in korte bewoording. Maar toch kan je veel zeggen met weinig woorden.

 

Ik had ook niet het plan om jou aftebranden maar om te vragen om duidelijk Nederlands.

 

Van mijn kant "no heart feelings", ik hoop alleen op begrip.

Zo maken we het voor elkaar makkelijk.

 

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel P4 boards ken jij nog -met- isa sloten?

Het had misschien duidelijker gekund, maar ik had het al meteen in de gaten dat het hier waarschijnlijk om isa zou gaan.

 

Beetje onzin om daar een punt over te gaan zitten maken. Vooral bij technische mensen is het wel eens zo dat ze bepaalde stappen overslaan omdat ze er al bij voorbaat van uit gaan dat anderen dat zullen begrijpen omdat het voor hun ook logisch is.

En bijkomend punt is dat niet iedereen goed is in net Nederlands (net zoals jij het woordje "je" vergeet te plaatsen in je eigen reply), of in schrijfwijze of met kort en duidelijk iets neer te pennen.

 

Mijn baas zegt altijd "Wij zijn allemaal koeien, en elke koe heeft zijn eigen vlekjes". En vragen naar het waarom van iets om duidelijkheid te krijgen is een kleine moeite.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...