Ga naar inhoud

Foxlife problemen ondertiteling sinds 18/09

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik heb overal gezocht en gebeld met Canal, maar ik kom er niet uit. Sinds 18-09 klopt bij mij de ondertiteling van Foxlife niet meer. De series hebben flarden van ondertiteling. De stukjes tussen 2 series zijn wel goed ondertiteld. Foxlife heb ik zelf ook al gemaild, maar krijg geen reactie. Ik heb een M7 DSR8141/22. Dit is echt waardeloos. En niemand weet wat ik moet doen. Misschien hier iemand?

Bedankt alvast. Groetjes, Evelien

Geplaatst:

Daar kun jij niks aan doen, ligt aan de zender...

Foxlife heeft ingebakken subs zoals dat heet, dus deze zender heeft geen aparte dvb ondertitelings-stream die dat zou kunnen veroorzaken.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst:

heb zonet ook eens gekeken, en inderdaad, is NIET te doen, zeker de helft van de texten zijn weggevallen !

en het zijn in-vision ondertitels, die komen dus inderdaad rechtstreeks van de zender, Foxlife dus. Voor één keer kan CD er niks aan doen (hoewel het toevallig is dat de problemen op 18/9 begonnen zijn, net op het moment van de omschakeling. toch ergens een schakelaarke verkeerd of zo ?)

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen