Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Momenteel met een Microset aan het stoeien. Met spanning erop komt er 0:00 in het display.

Na het indrukken van de ON-schakelaar hoor ik een relais klikken maar er gebeurd verder niets.

Ik heb geen schema van het apparaat. Wie heeft tips voor me?

Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5

Geplaatst:

Steve,

Bedankt voor je reactie! Je hebt gelijk het is inderdaad UX-G28.

Ik ga op de server kijken op het schema beschikbaar is. Gisteren heb ik deze belangrijke bron over het hoofd gezien.

Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5

• Moderator
Geplaatst:

Er kan een thermische zekering in de trafo zitten, kijk nog eens goed naar de aansluitingen op de transformator zelf, of peuter hem eens voorzichtig een beetje open.

Is de primaire wikkeling onderbroken? Even controleren met een Ohm meter.

Denk er wel aan eerst de stekker uit het stopcontact te trekken. :whistle:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

De primaire wikkeling was onderbroken en had geen zekering of iets dergelijks. (Wel e.e.a. losgepeuterd)

Ik heb de trafo vervangen en het setje speelt weer. Het schema van Steve maakte het allemaal net wat makkelijker.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...