hansvankampen Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Geplaatst: 27 september 2012 (aangepast) Ik heb vandaag ontdekt dat er bijna helemaal geen signaal op de kabel in mijn huis zit. Ik ontvang momenteel alleen de zender Nickelodeon met veel ruis in het beeld. Maar de zenders Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, RTV N-H en RTV Drenthe kan ik wel gratis ontvangen via DVB-T. 27 september 2012 aangepast door hansvankampen
hansvankampen Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Geplaatst: 27 september 2012 (aangepast) Het is dus niet mogelijk om gratis Nederlandse zenders via DVB-C te ontvangen. Maar is het bedrijf UPC niet wettelijk verplicht om de zenders Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3 en RTV N-H via DVB-C gratis vrij te geven. 27 september 2012 aangepast door hansvankampen
dannyboy Geplaatst: 27 september 2012 Geplaatst: 27 september 2012 Hans, ik heb nergens gelezen dat t NIET mogelijk is. In iedr geval Ned1,2,3 (?) en de regionalen. Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
hansvankampen Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Geplaatst: 27 september 2012 Hans, ik heb nergens gelezen dat t NIET mogelijk is. In iedr geval Ned1,2,3 (?) en de regionalen. Je kunt de zenders Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3 en de regionale omroep via DVB-T gratis ontvangen maar, niet via DVB-C.
Moderator ceesv Geplaatst: 28 september 2012 Moderator Geplaatst: 28 september 2012 UPC is niet verplicht iets gratis weg te geven, zelfs geen Nederland 1,2,3. Er is in Nederland besloten, dat je de 3 Nederlandse zenders vrij kunt ontvangen via de draadloze DVB-T ontvangst, en alleen in standaard definitie. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
dannyboy Geplaatst: 29 september 2012 Geplaatst: 29 september 2012 Heb gister met een Ziggo ontvanger van een ander (merk Samsung) gecheckt of ik beeld heb op digitaal. En wat denk je? Ja! Zelfs zonder kaart op Ned1. De rest is wel gescrambled. Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen