Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

gisteren gelezen,maar ik post het nu,dat er in artikkel stond in het laatste nieuws,dat het mogelijk is dat telenet volledig valt in amerikaanse handen.bepaalden waren bang voor prijsstijgingen en bepaalden waren bang of de amerikaanse firma nog geintereseerd zou zijn in voetbalrechten en films.

beter zou het zijn,dat ze bij die overname verplichten,dat telenet sporting en prime film zou moeten worden gesplitst bij die overname,zodat er een volwaardige concurentie zou komen,want volgens die krant is er nu geen zuivere concurentie mogelijk.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

hi,

gisteren gelezen,maar ik post het nu,dat er in artikkel stond in het laatste nieuws,dat het mogelijk is dat telenet volledig valt in amerikaanse handen.bepaalden waren bang voor prijsstijgingen en bepaalden waren bang of de amerikaanse firma nog geintereseerd zou zijn in voetbalrechten en films.

beter zou het zijn,dat ze bij die overname verplichten,dat telenet sporting en prime film zou moeten worden gesplitst bij die overname,zodat er een volwaardige concurentie zou komen,want volgens die krant is er nu geen zuivere concurentie mogelijk.

Hoe bedoel je ?

Sporting en prime kan je beide toch als aparte producten nemen ?

Ze zijn beide een onderdeel van telenet,dus hier hebben andere providers toch niet mee te maken ?

Geplaatst:

Hoe bedoel je ?

Sporting en prime kan je beide toch als aparte producten nemen ?

Ze zijn beide een onderdeel van telenet,dus hier hebben andere providers toch niet mee te maken ?

dat is nu net het probleem dat het producten zijn van hen.in nederland kan je filmkanalen via verschillende systemen zien,nml dvb-s2 dvb-c glasvezel etc.

hier in belgie "moet" je telenetnaar zijn om prime filmkanalen te zien.ik als bc klant,kan onmogelijk een abonnement nemen op prime.dus zouden sport en filmkanalen gescheiden moeten worden van telenet,en verplicht worden aan te bieden aan alle aanbieders,bc en tvv en mobistar.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

In nederland is Film1 en sport1 ook een apart bedrijf,in België niet.

Het had inderdaad beter geweest dat dit in Belgie ook een apart bedrijf was,dan moest men niet om de 3 jaar overschakelen als je de voetbal wilt kijken en zou

satelliet ook een pak aantrekkelijker worden.

Geplaatst: (aangepast)

Het kan toch niet gekker, Telenet in Amerikaanse handen, RTL4578 al in Luxemburgse handen.

Straks de zenders "Vier" en "Vijf" in Japanse handen?

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst: (aangepast)

vier en vijf waren amerikaans/scandinavisch (ABC/SBS) en zijn onlangs verkocht aan Woestijnvis - die zijn nu dus terug overgegaan in Vlaamse handen :/

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Het kan toch niet gekker, Telenet in Amerikaanse handen, RTL4578 al in Luxemburgse handen.

Straks de zenders "Vier" en "Vijf" in Japanse handen?

Timm1983

De "L" van RTL staat voor Luxemburg hoor!!

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...