reinholld Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Ik heb een panasonic TX-P42GT30E en heb mijn schotel er op aangesloten. Ik heb er een aston ci module ingeplaats en hij vind netjes alle zenders maar kan geen hd kijken en heb dit al opgezocht maar de module kan geen hd weergeven. Nu ben ik op zoek naar een andere module maar welke kan ik het beste nemen, die van canaal digitaal of kan ik beter een andere merk nemen.
wanderer Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 aston 1.07 met sw vanaf 2.22 gaat uitstekend, die van cd zapt veel slechter, de aston is eigenlijk de enige die lekker werkt...... heb je wel op 23,5 E de schotel (LNB) gericht? want daar zitten de HD zenders... Samsung 40D6510WS
Moderator ceesv Geplaatst: 23 september 2012 Moderator Geplaatst: 23 september 2012 Aston 1.07 met de laatste software werkt in de Panasonic die ik hier heb hangen. Alleen bij Ned 1,2,3 HD moet ik soms de mededeling "gecodeerde Zender" wegklikken. Ik denk dat dit komt door een van de andere coderingen die er op deze zenders zit, of het feit dat ik niet de allerlaatste software op dit module heb staan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
reinholld Geplaatst: 23 september 2012 Auteur Geplaatst: 23 september 2012 Ik heb een aston 1.03 met software aston 2.0. Met de gewone schotel ontvanger heb ik de hd kanalen wel maar op de tv geeft hij aan gecodeerd kanaal.
wanderer Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 vanaf aston 1.07 sw 2.22, die met de groene led, die werkt goed, de eerdere werken niet goed, Samsung 40D6510WS
reinholld Geplaatst: 23 september 2012 Auteur Geplaatst: 23 september 2012 (aangepast) de 1.03 die ik heb is ook met groene led. Maar ik zag op marktplaats wel aston modules te koop maar de versie staat er niet bij. Heeft er iemand nog deze kaart te koop liggen met de nieuwste software. 23 september 2012 aangepast door reinholld
wanderer Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 die vraag kun je beter in het Te Koop Gevraagd topic plaatsen... Samsung 40D6510WS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen