stuk Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Na enkele malen zappen doen de kanalen die dmv smartcard van canaldigitaal beschikbaar waren (m.n. de gewone Nederlandse zenders) het niet meer. Pas bij opnieuw opstarten doen ze het weer. Wat kan de oorzaak zijn? Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
Loui (K) Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 (aangepast) Hier ook last van, Met Cccam 2.30 maar hier valt het soms 2 seconden uit maar komt wel terug. 23 september 2012 aangepast door Loui (K)
stuk Geplaatst: 23 september 2012 Auteur Geplaatst: 23 september 2012 Wij hebben zelfde softcam. Beeld komt helemaal niet terug ook niet na enkele minuten. Alleen bij herstart komen ze weer te voorschijn... Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
tom27955 Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Hallo , zet deze op Open PLI 2.1... en dan heb je er geen last meer van. Ik heb ok alles geprobeert in V3.0 maar met die softcam slaat tilt en is het gedaan Advies downgrade naar 2.1
theparasol Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 En wat is "die" softcam: ik vermoed CCcam, het is eenvoudiger om scam of oscam te gaan gebruiken. Openpli 2.1 is ook niet handig aangezien daar niet meer actief aan ontwikkelt wordt.
stuk Geplaatst: 23 september 2012 Auteur Geplaatst: 23 september 2012 Er zit al Open Pli versie 2.1 op. We hebben idd CCcam 2.3.0. De twee genoemde andere softcams zijn de te downloaden via de dreambox? Moet de CCcam dan verwijderd worden of is het een kwestie van één van de gedownloade softcam selecteren binnen OpenPli ? Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
Gerrit Vermeulen Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Lijkt een beetje op mijn probleem, bij mij voorlopig weer opgelost: http://www.sat4all.com/forums/topic/326674-cccam-loopt-plots-vast/ Dreambox 7020 & 600
theparasol Geplaatst: 23 september 2012 Geplaatst: 23 september 2012 Er zit al Open Pli versie 2.1 op. We hebben idd CCcam 2.3.0. De twee genoemde andere softcams zijn de te downloaden via de dreambox? Moet de CCcam dan verwijderd worden of is het een kwestie van één van de gedownloade softcam selecteren binnen OpenPli ? ja, beiden zijn aanwezig onder softcams. Kies voor oscam-experimental als je met oscam aan de slag wilt. Heb je weinig tot geen ervaring met softcams kies dan maar beter voor scam. Vervolgens is het idd de juiste softcam actief maken onder instellingen -> softcam / ci
stuk Geplaatst: 24 september 2012 Auteur Geplaatst: 24 september 2012 Ik wil even terugkomen op een voorgaande opmerking van "theparasol": "Openpli 2.1 is ook niet handig aangezien daar niet meer actief aan ontwikkelt wordt." Welke software raad je dan aan? Groeten. Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
metoo Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 Openpli 3.0 dan 1 ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen