Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg via openpli geen nieuwe oscamversie meer binnen. (nu #7187)

Heeft iemand een link of kan iemand de mips-tuxbox voor de 800HD posten?

Open your eyes :eek:

Een topic hoger. (lees vooral "Download je OSCAM via je image, vervang dan de binary door de laatste versie") Bij uptodate openpli, heb je hoogstwaarschijnlijk ook uptodate oscam, dus hoef je weinig manueel te doen.(zie openpli forum)

Geplaatst: (aangepast)

Hoe zijn jullie resultaten? Zapt het nu beter?

Met build 7510 (oscam 1.20 unstable) en met deze adviezen van theparasol;

oscam.server bestand,

[reader] tbv canaldigitaal smartcard:

ratelimitecm = 4

ratelimitseconds = 10

cooldown = 60,600

Ondervind ik geen hinder. Gaat prima. Mijn gebruikte settings staan hier.

aangepast door Jeroensky
Geplaatst:

Mooi spul dat opensource, altijd fijn om te zien dat er nog meer coders bijdrages leveren :)

Ik ben alleen bekend met python... Maar vindt de tijdlijn wel interessant om te volgen. Al eens door de bestanden gebladerd maar hou het voorlopig wel bij python.

Opensource heeft veel voordelen, zeker als je niet alle tijd hebt ;).

Geplaatst:

Open your eyes :eek:

Een topic hoger. (lees vooral "Download je OSCAM via je image, vervang dan de binary door de laatste versie") Bij uptodate openpli, heb je hoogstwaarschijnlijk ook uptodate oscam, dus hoef je weinig manueel te doen.(zie openpli forum)

Stond mij iets bij dat die binaries sinds een aantal maanden niet meer te downloaden waren.

Het topic hoger is verouderd:

http://download.oscam.cc

of voor de 800HD:

http://download.oscam.cc/index.php?&direction=0&order=mod&directory=1.20_TRUNK/mips-tuxbox-oe1.6

Gtz. Martje B

Geplaatst:

Oscam wordt idd al een dikke week (?) niet meer geupdated en zit fixed op rev 7187 als je openpli image update.

Reden is dat PieterG de revision op 7187 gelocked heeft omdat oscam vaak de oorzaak was dat de daily fresh betaimage voor een bepaalde box niet "gebakken" werd.

Je zult oscam dus zelf moeten compileren en op de box zetten of je download hem van streamboard.tv

• 2 maanden later...
Geplaatst:

heb hier maar een dreambox 800hd pvr (single tuner) dus mijn kaart moet zijn eerste penalty nog krijgen.

Maar je moet nu wel eindelijk de zogenaamde "zapburst" kunnen gebruiken. 60 Seconden lang als je de bovenstaande getalletjes gebruikt.

Ook met een enkele tuner kun je testen:

Discovery, RTL4, RTL5, RTL7, RTL8, veronica: kun je tegelijk opnemen met de 800HD

Gtz. Martje B

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...