Cobus R Geplaatst: 28 september 2012 Geplaatst: 28 september 2012 Het verhaal gaat goed tot en met het noteren van het IP adres. Echter, bij de volgende stap, zodra het IP-adres in de browser wordt ingevoerd, lukt het niet om Dreambox Web Control te openen...en dus gaat het niet verder. Wat doen we verkeerd????? (p.s. de te uploaden nieuwe firmware staat al op de PC) Probeer eens firefox als browser De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
stuk Geplaatst: 28 september 2012 Auteur Geplaatst: 28 september 2012 Zou het met er mee te maken kunnen hebben dat ik onder 64 bit draai? ik heb nog wel een 32 bit PC-tje staan, ik zou het daar ook eens even mee kunnen proberen. Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
DeBeek Geplaatst: 28 september 2012 Geplaatst: 28 september 2012 (aangepast) Zou het met er mee te maken kunnen hebben dat ik onder 64 bit draai? ik heb nog wel een 32 bit PC-tje staan, ik zou het daar ook eens even mee kunnen proberen. Nee. Hoe is je 7020 verbonden met je router ?? 28 september 2012 aangepast door DeBeek
stuk Geplaatst: 28 september 2012 Auteur Geplaatst: 28 september 2012 Er is een bekabelde verbinding naar de router (expiriabox kpn) en er is verbinding via alle aangesloten overige PC's in huis. Films afspelen en bedienen van dreambox werkt. Bij intypen van IP van dreambox in de browser van Firefox krijgen we de 'dreambox Webcontrol' en dit werkt. Als we de gemelde procedures volgen dan krijg ik nergens een mogelijkheid om de PLI-software te uploaden. Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
DeBeek Geplaatst: 28 september 2012 Geplaatst: 28 september 2012 (aangepast) Als je in stop mode staat en je tikt het ip adres in krijg je dan de eerste foto ? Zo ja druk op F5 om het beeld van je browser te verversen, zie tweede foto.. Onderaan zie je staan Firmware Upgrade.. 28 september 2012 aangepast door DeBeek
stuk Geplaatst: 28 september 2012 Auteur Geplaatst: 28 september 2012 Pli 3.0 zit erin en alles lijkt goed te werken. hartelijk dank allen. Groet, Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen