PatBoone Geplaatst: 24 september 2012 Geplaatst: 24 september 2012 In november 2011 heb ik deze ontvanger aangeschaft. Het is een prima apparaat en zeer gebruikers vriendelijk. Ik heb een probleem waar maar geen oplossing voor komt na ruim 11 maanden. Als ik op dit apparaat een harddisk aansluit en deze test met de test die is ingebouwd in dit apparaat, geeft hij een snelheid van 2,5MB/sec. De opmerking van de software is dan dat de disk niet geschikt is voor opname of timeshift. Heel af en toe geeft de test 28 MB/sec. Merkwaardig is dat opnemen altijd goed gaat. Heeft iemand dit apparaat en dezelfde ervaring? Vele emails hebben mij niet het antwoord gegeven. Ik heb getest met meerdere hard disken van verschillende rotatie snelheden en verschillende buffers. De harde vraag wat de specificaties voor de disk moeten zijn is na herhaald vragen niet beantwoord.
SandervB Geplaatst: 12 oktober 2012 Geplaatst: 12 oktober 2012 Ik heb hetzelfde 'probleem', al denk ik niet dat het een probleem is. Ik heb een zeer snelle WD My Passport 2,5" HDD (usb 3.0) aangesloten, zo'n kleintje die geen voeding nodig heeft. Werkt perfect, alleen de test wijst anders uit. Volgend mij deugt de test niet...
epa Geplaatst: 16 december 2012 Geplaatst: 16 december 2012 (aangepast) hoe bevalt deze ontvanger,mbt zappen en stabieliteit? en hoe gaat het timeshiften? 16 december 2012 aangepast door epa tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen