Ga naar inhoud

storm ontregelt mij draaibare opstelling

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Sinds gisteren avond heb ik geen enkel zender meer om naar te kunnen kijken.de storm heeft mijn draaibare opstelling helemaal ontregeld.

Het grote probleem is,ik kan niet in het menu,zodat ik mijn schotel met afstandbediening kan bij sturen.Op het moment dat ik bijv op nederland 1 druk,verschijnt er een vermelding "rotor draait naar 19", na enkele seconden verschijnt weer een vermelding"service niet gevonden".Deze vermelding blijft continu op het scherm,en als ik naar het menu ga,loopt mijn dreambox vast.

Hoe krijg ik die vermeldingen weg die ik hierboven op heb genoemd,als ik die vermeldingen niet krijg loopt mijn dreambox niet vast.

dreambox 7020

schotel 120 cm

moteck sg 2100

Geplaatst:

Misschien is hij gewoon naar buitengegaan met een moersleutel toen de zon weer scheen en heeft hij de schotel weer vastgezet. :P

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Tja, ik word niet goed van al dat geprul aan die schotels.

Hoe kan met een harde wind de schotel nu toch vergaan? Dat kan alleen als de bouten of moeren niet goed zijn vastgezet.

Als ik een schotel heb afgesteld, steek ik een stuk betonijzer van 8mm en 50cm lang door de niet gebruikte gaten in de klembeugel en probeer ik met alle macht de schotel met twee handen te verdraaien. Als dat niet lukt staat hij goed vast. Verdraait hij wel, dan heb je pech gehad en kun je opnieuw beginnen met uitrichten maar dan weet je in ieder geval zeker dat hij niet goed vast stond.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen