Ripperman Geplaatst: 14 september 2002 Geplaatst: 14 september 2002 Ik vroeg me af of er mensen op dit forum zijn die toevallig weten of je met een draaibaar schotelsysteem en een F*ncard (met de juiste files) de volgende zenders kunt ontvangen: Hotbird 13E: -Mmov-kanalen -Playboy Channel (Nagravision) -Playboy Channel (Viaccess) -Zee TV-kanalen Sirius 5E: -Cimema 1-3 -Ticket-kanalen -TV1000-kanalen Hispasat 30W: -Palco (P-Cine)-kanalen -Playboy TV Thor 1W: -Kiosk-kanalen (zijn die er eigenlijk op deze satelliet?) Telstar 15W: -UPCtv-kanalen Astra 2/Eurobird 28,2E: -Sky Movie-kanalen Als er iemand van een of meerdere kanalen weet of die met een draaibare schotel en F*ncard te zien zijn hoor ik het graag. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Gast Geplaatst: 14 september 2002 Geplaatst: 14 september 2002 Deze zijn alvast te zien : Hispasat 30W: -Palco (P-Cine)-kanalen -Playboy TV
Gast Geplaatst: 14 september 2002 Geplaatst: 14 september 2002 mits de goede files zijn de zenders die jij op de sirius,hotbird,hispasat aangaf met een draaibaar systeem tebekijken.
Nesclan Geplaatst: 14 september 2002 Geplaatst: 14 september 2002 Citaat: Thor 1W: -Kiosk-kanalen (zijn die er eigenlijk op deze satelliet?) Deze zijn zo ver ik weet niet te bekijken. (voor de duidelijkheid, dit zijn niet de Franse Kiosque zenders) Citaat: Astra 2/Eurobird 28,2E: -Sky Movie-kanalen Deze zijn zover ik weet ook niet te bekijken.... De meerderheid van de zender die je schreef kun je echter wel ontvangen... (UPCtv en van Playboy in Viaccess ben ik me trouwens niet zeker) Greetz Dani *Dreambox 7020S (Iolite en gemini) -Stab HH120-1 mtr Gibertini -MM 1.02-Conax cam-[color:"red"]onbruikbare[/color] M-II kaart-seasonII -Mastercrd2* Hauppauge Nova CI met Progdvb +Yankse
Gast Geplaatst: 14 september 2002 Geplaatst: 14 september 2002 kiosk op thor = conax niet te ontvangen zonder abbonnement sky movie = videoguard idem en speciale sky ontvanger upc tv =cryptoworks niet te ontvangen zonder abbonnement playboy in viacess op de sirius is te ontvangen maar na een bepaalde tijd 22.00 uur , daarvoor andere uitzendingen
Greatone Geplaatst: 16 september 2002 Geplaatst: 16 september 2002 Zee Tv op 23,5 graden oost!! Streams ook te ontvangen op hotbird (Ook de MMOV)!! Suc6, Lunatic1978 * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen